وان پلاس6 قرمز رنگ الماسی درخشان در نور

وان پلاس به تازگی اعلام کرد که تعداد محدودی از نسخه قرمز رنگ گوشی وان پلاس 6 خود را در این ماه ( 10 جولای _19 تیر) به بازار عرضه خواهد کرد . این محصول زیبا در نسخه 128 گیگا بایتی با قیمت تمام شده 579 دلار در آمریکا شمالی و 519 پوند در اروپا روانه بازار خواهد شد.

همانطور که می دانید وان پلاس 6 دیروز (2 جولای _11 تیر) به صورت رسمی در رنگ مشکی مات و براق رونمایی شد که بنابر اظهار نظر کارل پی یکی از بنیانگذاران وان پلاس 6 این شرکت در حال حاضر جسورترین شرکت در زمبنه طراحی می باشد که با توجه به ارائه رنگ قرمز که به نظر خودم بسیار زیبا و دلنشین است می شود گفت که ادعای کارل پی چندان بی راه هم نبوده و گویا این جسارت زیبایی این برند جدید را دو چندان کرده است. این گوشی زیبا علاوه بر طراحی خاص و منحصر به فرد از یک صفحه نمایش 6.28 اینچی اولد به همراه دوربین دوگانه و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 بهره می برد که نمونه این خصوصیات را میتوانیم در گوشی های آیفون ایکس و الجی جی 7 مشاهده کنیم.

در انتها انتخاب رنگ هایی زیبا و مناسب در طراحی این برند زیبا که نشانگر جسارت این شرکت بوده و به نظر خودم بسیار خوب عمل کرده است و نیز قابلیت های سخت افزاری مناسب این محصول جدید را به یک محصول رضایت بخش و زیبا از دید کاربران تبدیل کرده است که آینده درخشانی در این صنعت خواهد داشت و میتواند رقیب جدی برای برند های محبوب این عرصه باشد.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

1 دیدگاه

آزمایش عمر باتری وان پلاس ۶T همگان را متعجب کرد – وب سایت تخصصی بنچیمو آبان 26, 1397 - 3:59 ب.ظ
[…] باتری قدتمند تر ۳۷۰۰ میلی آمپری و صفحه بزرگتری نسب به وان پلاس ۶ برخوردار […]
دیدگاه بگذارید