ویدئویی از مقایسه گیم پلی بازی DiRT Rally 2.0 و DiRT Rally

عنوان جذاب Dirt Rally 2.0 توسط Codemasters انتشار یافت و توانست امتیازات مناسبی را از منتقدان و وب سایت های فعال در این حوزه دریافت کند.

بازی Dirt Rally 2.0 در تاریخ 25 فوریه انتشار یافت. این بازی که بر اساس فیزیک واقع گرایانه توسعه یافته است، پس از سال ها با دست پر به میدان باز گشت. بازیکنان در این بازی می توانند با بیش از 50 خودرو، در شرایط مختلف جاده ای و آب و هوای متفاوت، پیست های جذاب و چالش بر انگیز را سپری کنند.

تا قبل از انتشار بازی DiRT Rally 2.0 منتقدان از تکراری بودن این عنوان گلایه داشتند اما با انتشار این نسخه وب سایت های فعال در این زمینه امتیازات بالایی را به این نسخه اهدا کردند. ناشر تایید کرده است که در زمان انتشار این بازی ۵۱ خودرو حضور دارندَ اما در بروزرسانی که بعدی و DLC های آینده تعداد این خودروها بیشتر از گذشته خواهد شد.

در Dirt Rally 2.0 گیمرها می توانند جاده هایی در کشورهای لهستان، آرژانتین، استرالیا، نیوزلند، اسپانیا و ایالت متحده را تجربه کنند. گیم پلی بازی تا حد زیادی واقع گرایانه ساخته شده است و با جزئیات فراوان می تواند گیم پلی هیجان انگیزی را پس از سال ها تجربه کرد.

این بار ویدئویی از مقایسه گیم پلی DiRT Rally 2.0 و DiRT Rally را آماده کرده ایم که در آن جزئیات در ساخت خودروها، محیط های اطراف، جاده ها و فیزیک خودروها مورد مقایسه قرار می گیرد.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند