ویدئویی جذاب از کانسپ طراحی شده برای ویندوز 11

سیستم عامل ویندوز به عنوان معروفترین و جامع ترین سیستم عامل موجود برای PC ها و لب تاپ ها و … روز به روز با بروز رسانی های جدید همراه شده است، حال نیز بعد از نسخه 10 ویندوز به عنوان آخرین نسخه این سیستم عامل خواه یا ناخواه  باید منتظر بروز رسانی جدید ویندوز 11 باشیم.

از  جمله تغییراتی که در ویندوز 10 شاهد آن بودیم منوی سرامیکی شکلی بود که به این نسخه اضافه شده بود. و البته  اضافه شدن هوش مصنوعی کارآمد و قابلیتی همانند پاسخ گوی هوش مصنوعی سیری اپل و بیکسبی سامسونگ، از دیگر تغییرات این نسخه جدید بود.

تغییرات ویندوز 11

در نگاه اول گویا مایکروسافت تصمیم گرفته است بیشتر بر روی طراحی های گرافیکی نسخه جدید ویندوز کار کند. و با تم ها و تصاویر زمینه جدید که در نظر گرفته است جذابیت این نسخه جدید را چند برابر کرده است.

تقریبا تمام میانبر های در نظر گرفته شده در قسمت نوار پایینی ویندوز به همان شکل قبلی مانده است تنها محل قرار گرفتن آن ها جا به جا شده است. از دیگر تغییراتی که در این ویدئو شاهد آن هستیم حاشیه های در نظر گرفته شده برای مثلا باز کردن یک پوشه می باشد، که دیگر این صفحات از گوشه ها تیزی بهره مند نمی باشند و به جای آن از گوشی هایی منحنی شکل استفاده شده است و طرحی بهتری به نسبت نسخه قبلی به ویندوز 11 داده است.

حاشیه های دز نظر گرفته شده برای پوشه ها و برنامه های اجرا شده

مایکروسافت اعلام کرده است طراحی جدیدی برای رابط کاربری جستجوی ویندوز در نظر گرفته است، همانطور که می دانید این رابط کاربری از هوش مصنوعی بهره می برد و گویا این قابلیت برای نسخه جدید ویندوز بهبود چشم گیری خواهد داشت.

علاوه بر تم های جدید در نظر گرفته شده، مایکروسافت برای این نسخه جدید تم حالت شب خاصی در نظر گرفته است که میزان نور و شفافیت زمینه ویندوز را به نحوی تنظیم می کند تا مشکلی برای دید شما به وجود نیاید.

حالت Dark mode ویندوز 11

تم نوستالژی به یاد گذشته

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین تم های ویندوز، تم XP بود، حال در نسخه جدید نیز تم XP با قابلیت های نسخه جدید ویندوز 11 د رنظر گرفته شده است. در کل می شود گفت مایکروسافت تمرکز ویژه ای بر روی طراحی گرافیکی نسخه جدید ویندوز داشته است.

تم ویندوز Xp

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود