هرآنچه باید از سامسونگ گلکسی Fold بدانید

سامسونگ گلکسی Fold

بالاخره انتظار های به پایان رسید و سامسونگ گلکسی Fold در مراسم رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بصورت رسمی معرفی شد. در حالی که بسیاری از شرکت های تلاش داشتند تا نام خود را به عنوان اولین تولید کننده گوشی های هوشمند انعطاف پذیر به ثبت برساند، این سامسونگ بود که با رونمایی گلکسی Fold پبروز این رقابت شد. البته با توجه به رونمایی رسمی نمونه اولیه این گوشی هوشمند توسط این شرکت کره ای، انتظار می رفت که سامسونگ اولین شرکتی باید که برای اولین بار گوشی هوشمند انعظاف پذیری تولید می کند.

مشخصات کلی سامسونگ گلکسی Fold

صفحه نمایش 7.3 اینچی برای حالت معمولی که همانند یک تبلت عمل می کند به همراه صفحه نمایش 4.6 اینچی در حالت تاشو برای این محصول جذاب در نظر گرفته شده. برای انعطاف پذیری این گوشی هوشمند یک لولای منحصر به فرد با دنده های متصل در نظر گرفته شده که باعث تا شدن صفحه نمایش می شود. جالب است بدانید رنگ لولای این گوشی هوشمند می تواند سفارشی باشد و شما رنگ مورد نظر خود را در میان رنگ های در نظر گرفته شده برای این لولا انتخاب کنید.

جالب تر که در حالت معمول صفحه نمایش این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از سه نرم افزار به صورت همزمان را خواهد داشت که، نرم افزار های یوتیوب، واتس اپ و مایکروسافت آفیس برای چنین حالتی در نظر گرفته شده است.

همانطور که قبلا نیز پیش بینی می شد، گلکسی Fold از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره برده، 12 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

6 سنسور برای دوربین های گلکسی Fold

اما جالب ترین نکته در نظر گرفته شده برای گلکسی Fold بهره بردن از 6  سنسور دوربین می باشد، نکته جالب  این اتفاق محل های در نظر گرفته شده برای قرار گیری این سنسور های می باشد.

سه سنسور برای دوربین اصلی در قسمت پشت گوشی به همراه ی سنسور سلفی برای حالت تاشو و دو سنسور سلفی برای حالت طبیعی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. در تصاویر می توانید به خوبی محل قرار گیری این سنسور های را مشاهده کنید.

گلکسی Fold در آینده این نزدیک با نسخه 5G برای کشور های ایالات متحده و اروپا روانه بازار خواهد شد. دلیل انتخاب این گشور های، فراگیری سریع تر اینترنت 5G به نسبت کشور های قاره های دیگر خواهد بود.

باتری 4380 میلی آمپری برای این محصول در نظر گرفته شده، شاید در نگاه اول این میزان باتری برای چنین گوشی هوشمند با چنین صفحات نمایش در نظر گرفته شده ضعیف به نظر برد، درست است ضعیف می باشد، اما سامسونگ برای حل این مشکل از دو باتری با این میزان ظرفیت برای گلکسی Fold استفاده کرده است.

اما سوای تمام این اتفاقات، یک محصول خاص قیمت بسیاری خاصی هم دارد. گلکسی Fold نیز با قیمت پایه 1980 دلار (حتی گرانتر از گلکسی اس 10 پلاس) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد