پایان فعالیت گوگل پلاس تا اوایل سال 1398

گوگل پلاس به عنوان یک رسانه اجتماعی معرفی شد، زمانی گوگل پلاس برای کاربران گوگل منتشر شد فیسبوک نیز در اوج محبوبیت خود به سر می برد، حال بماند در حال حاضر فیسبوک هم دیگر محبوبیت قبلی خود را ندارد و با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است. با توجه به شکست های امنیتی اخیر فیسبوک نیز اعتماد کاربران خود را تقریبا از داده، اما نمی شود اعتبار این رسانه اجتماعی را زیر سوال ببرد. گوگل پلاس نیز گویا نتوانسته است محبوبیت خود را در میان کاربران خود به دست بیاورد و حال دیگر تصمیم به اتمام کار خود گرفته است.

خداحافظی کاربران با گوگل پلاس تا اوایل سال 1398

گوگل اعلام کرده تا 2 آوریل (13 فروردین) فعالیت خود را به اتمام خواهد رسانید و گویا این رسانه اجتماعی قبول کرده که با وجود رسانه های اجتماعی چون فیسبوک و اینستاگرام دیگر جایی در میان کاربران نخواهد داشت. گوگل اعلام کرده تا تاریخ اعلام شده این رسانه اجتماعی به کار خود خاتمه خواهد داد و شاید گزینه ای جدید به جای این رسانه اجتماعی در نظر گرفته شود که هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است. البته حساب های کاربری، برای کاربران G Suite از بین نخواهد رفت.

البته گوگل اعلام کرد، کاربران گوگل پلاس می توانند به تصاویر و پست های خود دست رسی داشته باشند اما امکان ورود به این رسانه اجتماعی دیگر ممکن نخواهد بود. گوگل پلاس چنین اتفاقی را به جان خریده، اما فراموش نکنیم که فیسبوک هم چندان وضع مناسبی ندارد و با توجه به اتفاقات اخیر با مشکلات متعددی مواجه شده، اما مسئولین فسبوک شکست را قبول نخواهند کرد و قرار شده با امکانات جدید در نظر گرفته شده برای این رسانه اجتماعی بار دیگر محبوبیت گذشته را به دست آورند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

یک برنامه‌نویس موفق شد به چت‌های ذخیره‌شده بین کاربر و ChatGPT در مک‌بوک نفوذ کند

تراشه M5 اپل احتمالاً از فناوری بسته‌بندی SoIC شرکت TSMC بهره ببرد

سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2024 انتظار سود عملیاتی بالایی دارد