پتنت های جدید طراحی شده برای گوشی جدید شیائومی / طرح هایی که نمونه آن ها را ندیده بودیم

شیائومی یکی از شرکت های مورد علاقه خودم می باشد که همیشه از طراحی های جذاب و زیبایی برای گوشی های هوشمند خود بهره برده. شیائومی می میکس 3 یکی از زیباترین گوشی های این شرکت چینی می باشد که با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ طراحی صفحه نمایش بسیار زیبایی را شاهد بودیم. اما پتنت های جدید بخصوص برای صفحات نمایش محصولات آینده این شرکت منتشر شده که تا به الان چنین طراحی صفحه نمایشی را در هیچ گوشی مشاهده نکرده ایم.

پتنت هایی جدید اما جالب

تمام شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، همواره تلاش دارند تا در صفحه نمایش گوشی های ساخته شده خود از کمترین میزان ناچ استفاده کنند تا صفحه نمایشی یکدست تر و زیباتری را ارائه کنند. برای مثال صفحات نمایش اینفینیتی o که ابتدا برای گوشی سامسونگ گلکسی A8s مورد استفاده قرار گرفت و نقطه اوج چنین صحات نمایشی، صفحات نمایش اینفنیتی o اولد استفاده شده برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بود.

پتنت گوشی جدید شیائومی با صفحه نمایشی جذاب

اما یکی دیگر از راهکار های هوشمندانه نیز بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ بود، شیائومی می میکس 3 زیبا نیز بکی از همین گوشی های هوشمند بود. اما دو طراحی جدید برای گوشی های آینده این شرکت منتشر شده. در طراحی اول شاهد دوربین اصلی دوگانه در قسمت مرکزی و بالایی صفحه نمایش می باشیم. محل قرار گیری این سنسور های همانند ناچ های واتر دراپ می باشد، اما طراحی آن شبیه به صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سلفی دوگانه می باشد.

پتنت گوشی جدید شیائومی با صفحه نمایشی جذاب

اما طراحی دوم در نظر گرفته شده، از هیچ نظری شبیه به ناچ های طراحی شده صفحه نمایشی که تا به الان مشاهده کرده ایم، حتی ناچ هایی که هنوز استفاده نشده اند و در همان طراحی پتنت مانده اند هم شبیه نمی باشد. در تصویر پتنتی که مشاهده می کنید، سنسور های دوگانه دوربین سلفی در دو گوشه بالایی صفحه نمایش در نظر گرفته شده که طرحی فضایی را برای ما تداعی می کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

لیست گوشی‌های پیکسل سازگار با اندروید 15

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !