آشنایی با بهترین پرک های کالاف دیوتی موبایل

پرک های بازی کالاف دیوتی بر عملکرد بازیکنان نقش زیادی دارند. بازیکنان با پرک ها می توانند بر روی تجهیزات، سرعت و استراتژی بازی اثر بگذارند. بازیکنان با توجه به نقاط ضعف خود پرک های مختلفی انتخاب می کنند تا در برابر حریف، قوی تر شوند. با استفاده از پرک ها، بازی جذاب تر می شود.

پرک کالاف دیوتی موبایل چیست؟

پرک های کالاف دیوتی امکانات مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند و در سه دسته قرمز، سبز و آبی قرار می گیرند. بازیکنان می تواند یک پرک از آن ها را انتخاب کرده و فعال کنند.

انواع پرک های کالاف دیوتی موبایل

پرک ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام کاربرد قابلیت های خاصی دارند. در ادامه به بررسی انواع پرک های کالاف دیوتی می پردازیم.

پرکtracker

این پرک برای بازیکنانی که دوست دارند حرکات دشمن را رصد کنند و ردپای آن ها را دنبال کنند؛ بسیار مناسب می باشد. زیرا با داشتن این پرک، تا چهار ثانیه می توانید ردپای حریف را دنبال کرده و از مقصد او باخبر شوید. برای باز کردن این پرک باید حداقل لول ۲۴ داشته باشید. برای خرید این پرک و آگاهی از قیمت سی پی کالاف موبایل به سایت ما مراجعه نمایید.

پرکhardline

با این پرک می توانید امتیاز کشتار خود را افزایش دهید. حتی اگر نفرات کمی را کشته باشید، با گرفتن این پرک، امتیاز کشتار شما ۲۵٪ افزایش می یابد. یعنی در هر دفعه کشتن حریف، ۲۵٪ به امتیاز شما اضافه می شود. این پرک دارای دسته های مختلفی است که در لول های مختلف قابل دسترسی هستند. مثلا اگر به لول ۴۷ برسید، پرک جنگاور پیشرفته برای شما باز می شود که امتیازش ۱۰۰ است.  

پرکscore streak

این بخش از کالاف دیوتی، یکی از محبوب ترین بخش ها است؛ به این صورت که با ارائه مهارت های مختلف، می توانند کیل های مستمر و امتیازهای زیادی کسب کنند. سیستم نیز به بازیکنانی که توانایی بالایی در این زمینه دارند، پاداش هایی می دهد. پاداش های بازی متفاوت هستند.

 

پرکshrapnel

با استفاده از این پرک، قدرت شما بیش تر از حریف می شود؛ به این صورت که بعد از حمله به دشمن، سرعت درمان دشمن به طول می انجامد. از این پرک می توانید در کنار دیگر پرک ها استفاده کرده و حریف را شکست بدهید. این قابلیت بویژه در بازی تیمی بسیار مناسب می باشد.

پرکVulture

تجهیزات و سلاح، جزو مهم ترین عوامل پیروزی در این بازی محسوب می شوند. با داشتن پرک والچر، می توانید بعد از نابودی حریف، تجهیزات او را بردارید. به این ترتیب مهمات خود را برای نبرد آماده سازی می کنید. این پرک وقتی قابل استفاده است که شما به لول ۶ رسیده باشید.

                                                                                                                 

بهترین پرک ها برای مخفی شدن

یکی از بهترین پرک های بازی کالاف دیوتی برای مخفی شدن، ghost است. با این پرک می توانید از نیروهای هوایی دشمن در امان بمانید. وقتی به لول ۴۷ برسید، این پرک برای شما باز می شود. از دیگر پرک های مشابه، cold blooded است. با استفاده از این پرک، از مبارزه هایی مثل مبارزه به شکل score streaks در امان می مانید. این پرک برای بازیکنانی که به لول ۳۲ رسیده اند، باز می شود.

Dead silence پرکی است که صدای راه رفتن شخصیت بازی را قطع می کند. شما با رسیدن به لول ۲۰ می توانید از این قابلیت استفاده کنید. Alert پرک می تواند درباره دشمنانی که به شما نزدیک می شوند، اطلاع دهد و دشمنان را در نقشه با رنگ قرمز نشان دهد. به این صورت می توانید قبل از رسیدن دشمن، مخفی شوید.

بهترین پرک ها برای خط مقدم بازی     

Over kill پرکی است که در خط مقدم بازی مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توانید دو سلاح داشته باشید. Amped  به شما کمک می کند که به سرعت سلاح خود را عوض کنید، همچنین سرعت عوض کردن خشاب را نیز بالا می برد. Cold_blooded از شما در برابر دشمن محافظت می کند.

بهترین پرک ها برای اسنایپربازها

برای اسنایپربازها پرک های Cold_bloded _ Focus _ Dead silence مناسب هستند. پرک اول، در برابر حریف، از شما حفاظت می کند؛ این موقعیت، زمان خوبی برای تیراندازی شما فراهم می کند و با پرک دوم می توانید تیراندازی دقیقی داشته باشید. پرک سوم هم صدای شما را قطع می کند و به این ترتیب با این ۳ پرک می توانید دشمنان را به راحتی بکشید.

جمع بندی

پرک ها در بازی کالاف دیوتی دارای کاربردهای متعددی هستند که شما می توانید براساس وضعیت خود، از آن ها در موقعیت های مکانی مختلف استفاده کنید. برای خرید پرک های کالاف دیوتی و جم فری فایر ارزان می توانید به سایت ویکتورشاپ مراجعه نمایید. ما در زمانی کم سفارشات شما را انجام می دهیم.


 

سلب مسئولیت: مطلب منتشرشده در این صفحه رپورتاژ آگهی یا مطلب تبلیغاتی است و رسانه تخصصی بنچیمو صرفاً آن را بازنشر کرده است. با این وجود بنچیمو مسئولیت صحت محتوا را بر عهده ندارد.

پست های مرتبط

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد

پلی‌استیشن 5 پرو به طور رسمی معرفی شد : عرضه در 7 نوامبر با قیمت 699.99 دلار