پشتیبانی پرچمدار آینده وان پلاس از نسل پنجم شبکه اینترنتی (5G)

بعد از اعلام رسمی شیئائومی مبنی بر استفاده از نسل پنجم شبکه اینترنتی در پرچمدار بعدی خود یعنی شیائومی می میکس 3 حال، امروز در کنفرانس اختصاصی به شبکه های 4G و 5G که در هنگ کنگ برگزار شد شرکت های به نام و معتبر از فناوری و برنامه های آینده خود در خصوص پشتیبانی از نسل پنجم شبکه ها اینترنتی اعلام کردند.

در این مراسم Cristiano Amon رئیس کمپانی قدرتمند کوآلکام نوید رونمایی دو محصول جدید در سال آینده با قابلیت پشتیبانی از نسل پنج شبکه اینترنتی را داد. در میان سخنرانی رئیس کمپانی کوآلکام، Carl Pei یکی بنیانگذاران شرکت وان پلاس به وی استیج آمد و به طرفداران و علاقه مندان خبر استفاده از مودم قابل پشتیبانی 5G را داد که قطعا این مودم به وسیله شرکت کوآلکام  تولید خواهد شد. وی نیز اعلام کرد وان پلاس 7 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت قرار است با بهره بردن از مودم اسنپدراگون X50 اوایل سال میلادی آینده به صورت رسمی معرفی شود.

از جمله شرکت های دیگری که در این مراسم خبر پشیبانی نسل جدید شبکه اینترنتی را دادند می توان به ایسوز، HMD Global، ال جی، شیائومی، موتورولا، اپو، سونی و ویوو اشاره کرد. نبود شرکت های بزرگی همچون سامسونگ، هوآوی و اپل در این مراسم شاید جای تعجب داشته بشد، ولی این سه شرکت خط تولید اختصاصی خود را دارند پس دلیلی برای حضور نداشتند و قطعا این شرکت ها نیز در پرچمداران جدید خود از قابلیت پشتیبانی نسل پنجم شبکه اینترنتی بهره خواهند برد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود