چگونه پیشنهاد خودکار در صفحه کلید Playstation 4 را غیر فعال کنیم

وقتی که مشغول تایپ کردن با صفحه کلید Playstation 4 هستید، ممکن است که سیستم پیشنهاد دهی آن برای شما آزاردهنده باشد. اما حالا با راه حلی ساده خدمت شما عزیزان آمده ایم تا این مساله را کاملا حل کنیم.

همچنان با اقتدار

کنسول Playstation 4 هنوز هم یکی از بهترین پلتفرم های بازی است که می توانید پیدا کنید. این پلتفرم در مباحث زیادی هنوز هم توانمندی و هوشمندی های خاص خود را دارد. یکی از ویژگی های خاص صفحه کیبورد پلی استیشن 4، سیستم پیشنهاد دهی آن است. اگرچه ممکن است این یک ویژگی خوب و کار راه انداز باشد، اما ممکن است گاهی اوقات در کار شما تداخل ایجاد کند.

مثلا شما ممکن است که در طول روز صدها عبارت را تایپ یا سرچ کنید، و در مراجعه بعدی با یک کلیک همه آنها بصورت لیست وار به نمایش در می آیند. خوب ممکن است که شما در یک مهمانی یا در جمع دوستان قرار گرفته باشید و لزومی نداشته باشد که فعالیت های شخصی شما به نمایش در بیاید. این تمام مساله نیست، چون بیشتر اوقات رمزهای عبور خصوصی شما هم در این لیست ذخیره می شوند و ممکن است که برای شما مشکل ساز شود.

اما نگران نباشید چون شما می توانید با انجام تنظیمات خاصی این تاریخچه تایپی را پاک کنید یا به کل این ویژگی را غیرفعال کنید.

نحوه حذف تاریخچه صفحه کلید PS4

به تنظیمات بروید.

 System را انتخاب کنید

 System Software را انتخاب کنید.

Reset Options  را انتخاب کنید.

پاک کردن تاریخچه یادگیری را انتخاب کنید.

Clear را انتخاب کنید.

شما با انجام درست این مراحل می توانید سیستم پیشنهادی و تاریخچه صفحه کیبورد پلی استیشن 4 را غیر فعال کنید و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

آیا تابحال با تاریخچه سرچ و تایپ خود مشکل داشته اید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند