چگونه کنسول پلی استیشن 5 خود را تمیز کنیم؟

اگر کنسول پلی استیشن 5 شما اخیرا صدایی بیش از حد معمول دارد ممکن است که نیاز داشه باشد تا تمیز شود. وارد شدن گرد و غبار به داخل کنسول و فن یک مشکل در تمامی کنسول ها است که به مرور زمان در آن ها رخ می دهد و لازم هست تا شما با توجه به محل زندگی آن را هر چند وقت یکبار تمیز کنید. خوشبختانه، سونی کنسول نسل نهمی خود را به گونه ای طراحی کرده که تمیز کردن آن به طرز شگفت انگیزی راحت باشد. شما بدون استفاده از ابزار خاصی مانند پیچ گوشتی می توانید پوشش خارجی آن را باز کرده و پاکسازی کنید. اگر به دنبال این هستید که پلی استیشن 5 خود را تمیز کنید ما در این مطلب آموزشی به این موضوع پرداخته ایم.

نحوه تمیز کردن کنسول PlayStation 5

در ابتدا PlayStation 5 خود را به طور کامل خاموش کنید و آن را بر روی یک میز قرار دهید. دقت داشته باشید که آن را بر روی فرش قرار ندهید. پایه دستگاه را بردارید و آن را به پهلو بگذارید. دو پوشش کنسول را به آرامی با مقداری کشیدن جدا کنید بدون استفاده از ابراز یا وسیله ای. اکنون می توانید با استفاده از دستگاه دمنده ( بلوور ) به همراه پارچه میکروفیبر، PS5 خود را تمیز کنید. پس از اتمام، هر دو صفحه PS5 را دوباره وصل کنید. پایه را روی PS5 خود قرار دهید، آن را دوباره به برق وصل کنید و کنسول خود را به محل قبلی برگردانید.

چند بار باید PlayStation 5 را تمیز کنیم؟

شما نباید PS5 را به دفعات زیاد تمیز کنید و هیچ پاسخ قطعی برای دفعات مورد نیاز برای تمیز کردن وجود ندارد زیرا تعداد دفعاتی که شما باید کنسول خود را تمیز کنید به محل زندگی و شرایط شما بستگی دارد که در هر فرد متفاوت است. به هر حال اگر شاهد صدای زیاد از فن کنسول خود بوده اید، سریعا به فکر تمیز کردن کنسول باشید.


شاید این مطالب را دوست داشته باشید

چگونه بازی های پلی استیشن 5 را در پلی استیشن 4 اجرا کنیم؟

چگونه M.2 SSD را به پلی استیشن 5 اضافه کنیم؟ کدام SSD برای PS5 مناسب است؟

13 روش برای بهبود عملکرد و راحتی در پلی استیشن 5

آموزش فعال کردن 120 هرتز در پلی استیشن 5

بررسی تغییرات مثبت و منفی کنترلر DualSense پلی استیشن 5

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت