کارت حرفه ای ZOTAC RTX 2080 Ti ArcticStorm از سازنده ای حرفه ای

به نظر می رسد نمایشگاه CES امسال با شگفتی های زیادی همراه است. این بار خبر از زوتک، این تولید کننده حرفه ای کارت گرافیک رسیده است که می خواهد در این نمایشگاه جدیدترین محصول خود را با ویژگی های خاص معرفی کند.

تولید کننده های جانبی مختلفی برای کارت گرافیک ها بلوک مایع می سازند اما کمتر تولید کننده کارت گرافیک است که همراه با محصول هود بلوک مایع را ارائه کند. زوتک بارها ثابت کرده است که استعداد بالایی در ساخت کارت گرافیک های حرفه ای دارد. این بار این شرکت خوش نام محصولی خاص با بلوک مایع را معرفی می کند تا کاربرانی که قصد خرید کارت گرافیکی با خنک کننده حرفه ای را دارند، این کارت را در گزینه های خریدشان قرار دهند.

بلوک مایعی که با حساسیت بالا در ساخت، برش های لیزری برای هدفمند کردن جریان مایع داخل بلوک، نورپردازی زیبا و سطح تماس بالا بروی پردازنده گرافیکی و VRM ساخته شده است. نورپردازی این بلوک زیبا را می توان با استفاده از نرم افزار Spectra 2.0 به صورت جداگانه مدیریت کرد تا بر جذابیت این کارت بیافزاید. زوتک این بار نه تنها در ساخت خنک کننده بلکه در مدار قدرت هم سنگ تمام گذاشته است.

مدار تغذیه این کارت گرافیک با طراحی 16 + 4 فاز، سعی بر این دارد تا با نهایت دقت کنترل کاملی بر فرکانس کاری اورکلاک شده این کارت داشته باشد. البته هنوز اطلاعاتی دقیقی از فرکانس کاری پردازنده گرافیکی و فرکانس رم در دسترس نیست، اما می توان تصور کرد که با کارتی اورکلاک شده و حرفه ای طرف هسیتم.

پست های مرتبط

شرکت EK خنک‌کننده‌های جدیدی را برای پردازنده‌های گرافیکی نسل بعدی آماده می‌کند

انویدیا مدل جدیدی از کارت گرافیک GeForce RTX 4070 می‌سازد که سرعتی کمتر از مدل اصلی دارد

خداحافظی با کارت گرافیک GeForce RTX 3060 : انویدیا پایان تولید این کارت گرافیک محبوب را اعلام کرد