کارت گرافیک انویدیا از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند

کارت گرافیک های نسل قدیم انویدیا که از معماری پاسکال یا مکسول بهره می بردند، امکانات سخت افزاری مورد نیاز فناوری AMD FreeSync را پوشش می دادند، اما انویدیا برای بهبود وضعیت فناوری مشابه خود با نام G-Sync از ارائه توضیح و حتی امکان پذیر بودن استفاده از آن خودداری کرد.

به تازگی کاربری با نام bryf50 با استفاده از حقه های نرم افزاری، موفق به استفاده از فناوری FreeSync روی سیستمی مجهز به کارت گرافیک انویدیا شد. شما برای تجربه فناوری G-Sync به رقمی در حدود 200 دلار نیاز دارید، اما با ترفند جدید، هزینه ای در حدود 50 دلار پرداخت می کنید.

در ابتدا به یک کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA برای پشتیبانی کامل از G-Sync در بازی ها و یک کارت گرافیک ارزان قیمت AMD مانند RX 550 با قیمت حدودی 50 دلار نیاز دارید. سپس کارت گرافیک NVIDIA را به عنوان پردازشگر تصویری متصل به صفحه نمایش انتخاب می کنید. در بازی Warcraft: Battle for Azeroth کارت گرافیک مورد استفاده را به AMD تغییر می دهید و در این شرایط از کارت ای ام دی برای پشتیبانی از FreeSync و از انویدیا برای پردازش گرافیک بازی استفاده می کنید.

کاربر bryf50 از ترکیب کارت گرافیک GTX 1080 و RX 550 بهره برد و نتیجه دلخواه را نیز به دست آورد. هر چند با شرایط موجود در بازار داخلی، این ترفند هم به هیچ وجه ارزان نیست!

پست های مرتبط

AOC مانیتور گیمینگ AGON PRO PD34 الهام‌گرفته از پورشه 911 را معرفی کرد

اینتل و BOE نمایشگر لپ‌تاپ 1 هرتزی را برای کاهش مصرف 65 درصدی معرفی کردند

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل