کارت گرافیک RTX 2080 Ti در قلب کامپیوتر گیمینگ MSI

کارت گرافیک های جدید انویدیا موسوم به سری RTX 20 بازار سخت افزار را تحت تاثیر قرار دادند و علاوه بر شرکت های تولید کننده کارت گرافیک، سایر شاخه های وابسته به کامپیوتر گیمینگ نیز درگیر تحولات جدید شده اند. کمپانی MSI محصولی جدید به نام Trident X را در خط تولید خود قرار داده که بارز ترین ویژگی آن بهره مندی از کارت گرافیک پرچمدار RTX 2080 Ti است.

کامپیوتر های دسکتاپ MSI در سال های گذشته به شدت مورد استقبال گیمر ها قرار گرفتند و این شرکت نیز همواره در حال به روز رسانی سخت افزار به کار رفته در دسکتاپ های خود بوده و این روند در نسل جدید نیز ادامه دارد. دسکتاپ گیمینگ MSI Trident X به نسل جدید پردازنده های اینتل از سری ضریب باز K مجهز می شود و کارت گرافیک RTX 2080 Ti نیز در کنار پردازنده اینتل، فریم ها را به خاک و خون می کشد.

انتظار گیمر های حرفه ای از کامپیوتر های گیمینگ به روز، قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت 4K و نرخ فریم مناسب است و در راستای تحقق این موضوع باید از سخت افزار های جدید بهره برد. ام اس آی با درک انتظارات جدید، کامپیوتر گیمینگ Trident X را به جدیدترین و قدرتمند ترین سخت افزار ها مجهز کرده و در ابعادی با گنجایش 10 لیتر، می توانید بازی های جدید را با کیفیت ایده آل پردازش کنید.

ام اس آی از سه کلمه رمز در معرفی Trident X استفاده کرده که شامل قدرت، حرفه ای و چند وظیفگی می شود. به این صورت Trident X می تواند وظایف حرفه ای مختلفی را علاوه بر اجرای بازی بر عهده گیرد و وظیفه خود را نیز به خوبی انجام دهد. سیستم خنک کننده اختصاصی  MSI Silent Storm با بهره گیری از سه جریان هوای مختلف، قطعات مختلف به کار رفته در Trident X را خنک می کند.

با توجه به ادعای ام اس آی در خصوص سیستم خنک کننده Silent Storm، کاربران می توانند بدون وقفه و نگرانی از دمای قطعات به اجرا و استریم بازی و وظایف دیگر بپردازید. ام اس آی در خصوص مشخصات کامل سخت افزاری، زمان رونمایی و عرضه به بازار و قیمت نهایی Trident X اطلاعاتی منتشر نکرده است.

پست های مرتبط

انویدیا قدم به خاورمیانه می‌گذارد : معامله بزرگ با شرکت قطری !

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER