کامپیوتر کوچک MEK MINI زوتک معرفی شد / گرگی در لباس میش

زوتک را باید یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان قطعات سخت افزاری دانست. شرکتی که در هر محصولی و هر رده ای یک هیولای به تمام عیار را روانه بازار می کند. زوتک این بار کامپیوتر کوچکی را با نام MEK MINI معرفی کرده است که در واقع یک فلفل ریز اما تند به تمام معنا است.

زوتک با معرفی کامپیوتر کوچک MEK MINI توانست مفهوم جدیدی از قدرت بالا را در ابعادی تنها با ظرفیت 9.18 لیتر را تعریف کند. محصولی زیبا اما پر قدرت که نه تنها در قدرت، بلکه در زیبایی هم هیچ چیزی کم ندارد. شرکت زوتک با بیش از 12 سال سابقه کار در بازاری پر رقیب، نشان داد که می تواند رقیبان پر مدعا را به راحتی کنار بزند.

محصول جدید این شرکت با ابعاد 258.8×136×260.8 میلی متر، در قالب یک مینی پی سی، توانسته پردازنده قدرتمند Core i7-8700 اینتل با 6 هسته و فرکانس کاری 3.2 گیگاهرتز در حالت پایه و 4.6 گیگاهرتز در حالت بوست را در دل خود جای دهد. البته استفاده از پردازنده نسل 8 اینتل تنها شروع ماجرا است. کامپیوتر کوچک MEK MINI در بخش پردازنده گرافیکی از کارت گرافیک قدرتمند و محبوب RTX 2070 استفاده کرده است. کارت گرافیکی که با 8 گیگابایت حافظه تصویری و رابط حافظه 256 بیت، می تواند تا 4 نمایشگر را پشتیبانی کند و بازی ها را با بالاترین تنظیمات به راحتی اجرا کند.

مقدار 16 گیگابایت رم با فرکانس کاری 2666 مگاهرتز، منبع ذخیره سازی 2 ترابایت و سالید خشک 240 گیگابایتی NVME M.2 از دیگر موارد قابل ذکر است. پشتیبانی از شبکه بی سیم با ویژگی Killer AC 1550 802.11ac و بلوتوث نسخه 5.0، پهنای باند مناسب را برای بازی های آنلاین و سرعت انتقال مناسب داده ها را فراهم کرده است.

در پنل جلوی کیس MEK MINI، زوتک از نورپردازی زیبای RGB استفاده کرده است که کاربر می تواند با استفاده از نرم افزار SPECTRA این نورپردازی را با 13 افکت مدیریت کند.

پست های مرتبط

سامسونگ دو سایز دیگر از حلقه گلکسی را عرضه می‌کند

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد