کولر مستر دو هدست گیمینگ MH751 و MH752 را معرفی کرد

شرکت کولرمستر که از برندهای فعال و خوشنام در حوزه تولید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر محسوب می‌شود، به تازگی دو هدست جدید  گیمینگ خود را  با مدل‌هایMH751 و MH752 به سبد محصولات جانبی صوتی خود افزوده است.
Bryant Nguyen مدیر بخش لوازم جانبی کولر‌مستر در باره این دو محصول جدید می‌گوید: “ما می خواستیم هدستی را با تمرکز بر کیفیت صدا، کیفیت میکروفون ها و راحتی کاربر طراحی کنیم. هدست های HM751 و HM752  نتیجه این هدف و دیدگاه ماست. هردو  سبک وزن بوده و کاربر بدون خستگی می تواند ساعت ها از آن برای همه کاربرد ها استفاده کند”.

هدست MH751 تجربه یک صدای با کیفیت را توام با راحتی و انعطاف‌پذیری در ساخت محصول، به واسطه وزن کم آن فراهم می‌کند . بالشتک‌های چرمی کاپ ها صدایی ایزوله و بدون نشت به بیرون، همراه با راحتی در ساعات طولانی گیمینگ را  برای گیمر ایجاد  می‌کند.
با درایورهای 40 میلی متری نئودیمیومی تجربه صدایی کامل و متعادل را همراه با مکالمه ای شفاف، به واسطه میکروفون با کیفیت جداشدنی برای کاربر  از هدست HM751 یک محصول بی نقص ساخته است.

هدست HM752  که از برادر کوچک خود نیز حرفه ای‌تر است، از نظر راحتی و سبکی همان شرایط HM751 را داشته و ترکیب استفاده از درایورهای 40 میلی متری نئودیمیومی همزمان با قابلیت USB DAC-UP  و صدای فراگیر و مجازی  7.1 کاناله تجربه صدایی با کیفیت و شفاف برای گیمرها که نیاز به  تشخیص موقعیت مکانی دشمنان خود با توجه به صدای قدم ها و تنفس آنها دارند،  را در طول بازی فراهم می‌کند.
هدست HM752  همچنین به آسانی  قابلیت سفارشی سازی از طریق نرم افزار  اختصاصی کولرمستر را دارد.

هردو هدست به همراه کابل جدا شدنی و قابل حمل عرضه شده و دارای سیستم قفل هوشمند هستند . وجود  یک کیف مخملی برای حمل و مسافرت همراه با هردو هدست،  از آنها  محصولاتی پرتابل و آماده جابه جایی و سفر ساخته  و همچنین کاپ های روی گوش آنها قابلیت چرخش را دارد .

هدست‌های HM751 و HM752  به واسطه وجود هردو کابل USB و 3.5 میلی‌متری، مولتی پلتفرم بوده و سازگار با کامپیوتر های شخصی ، کنسول های بازی و گوشی‌های موبایل یا تبلت ها  می باشند.

هدست های MH751 و MH752 در  نیمه نوامبر توسط عرضه کنندگان منتخب کولرمستر در اروپا و آمریکا  به ترتیب با قیمت 79.99 یورو /دلار   و 99.99 یورو / دلار عرضه خواهند شد.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود