کیس فضایی برای مشکل پسندان

برای کسانی مانند نگارنده که به محتوای داخل کیس خود اهمیت می دهند هیچ چیز بهتر از یک کیس زیبا با پنل های شفاف نیست. البته بسیاری از کیس های موجود در بازار که با پنل های شفاف پوشانده شده اند یک مشکل جدی دارند. این کیس ها از پنل هایی با کیفیت پایین استفاده می کنند که همین موضوع کاربر را بعد از مدتی به فکر تعویض پنل ها می اندازد. تنها کافیست با دستمال کمی زبر این پنل ها را تمیز کنید آنگاه شاهد تعداد بسیاری خط و خش هستید که بعد از مدتی می تواند بروی زیبایی کیس تاثیر منفی بگذارد.

شرکت Raidmax، تولید کننده محصولاتی جذاب برای کامپیوتر، این بار کیسی متفاوت را در سبد محصولات خود قرار داده است. کیسی به نام X08 که دارای ظاهری فضایی همچون محصولات نظامی و خودروهای کانسپت است. کیس مورد نظر محصولی است استاندارد در رده ATX که دارای ابعادی برابر با 610×255×525 میلی متر است. کیس X08 با ساختاری تشکیل شده از یک اسکلت فلزی بدون پوشش و دو پنل شیشه ای است که نه تنها مادربرد، کارت گرافیک، منبع تغذیه و خنک کننده را به نمایش می گذارد بلکه مکان قرار گیری هارد دیسک و سالید را به طور واضع برای کاربر به نمایش می گذارد.

کاربران مشکل پسند می توانند از کارت گرافیک هایی با طول 400 میلی متر، خنک کننده های مایع با رادیاتور 360 میلی متر و 3 فن 120 میلی متری در پنل بالا استفاده کنند. همچنین در پنل جلو می توان 2 پورت USB 3.0 از نوع Type-A و 2 جک 3.5 میلی متری صدا را مشاهده کرد.

البته کاربرانی که این کیس را انتخاب می کنند باید به فکر تمیز کردن قطعات داخلی باشند زیرا این نوع ساختار هیچ استعدادی در جلوگیری از ورود گرد و خاک در داخل کیس ندارد.

پست های مرتبط

کامپیوتکس 2024 : شرکت Deepcool مدل ارتقایافته‌ای از خنک‌کننده Assassin IV را به نمایش گذاشت

بررسی کیس کولرمستر QUBE 500

بررسی کیس خاص دیپکول QUADSTELLAR INFINITY