گلوگاه عجیب بازی Starfield با SSD Gen5 هم برطرف نمی‌شود !

اکنون تمام نگاه ها به سمت بازی جدید Bethesda یک RPG تمام عیار است اما به نظر می رسد این عنوان هم مانند سایر عناوین جدید، خالی از باگ و مشکل نیست. جدیدترین پایش های انجام شده نشان می دهد موتور بازی Starfield با مشکل بهینه سازی ورودی/خروجی روبرو است به طوری که حتی SSD های رده بالای نسل 5 هم از این لکنت در امان نیستند.

همانطور که Compusemble فاش کرد، Starfield در رایانه شخصی (پی سی گیمرها) ممکن است یک مشکل عمده در استفاده از IO ورودی/خروجی داشته باشد، جایی که حتی سریعترین SSDهای Gen 5 هم از مشکل لکنت در امان نیستند. با اینکه سیستم پیشنهادی Bethesda برای این بازی شامل نصب روی SSD است اما مشخص است که موتور این بازی در بخش ورودی و خروجی دیتا مشکل بزرگی دارد. آزمایش های انجام شده و بررسی های دقیق نشان می دهد Starfield دارای گلوگاه عجیبی است که حجم دیتای بسیار بیشتری را به SSD تحمیل می کند. در واقع این عنوان دارای گلوگاه SSD است!.

نتایج نشان داد که SSD داخلی برای اجرای بازی Starfield به 100 درصد توان خود برای خواندن داده ها نیاز دارد. به همین دلیل کارت گرافیک نمی‌تواند به اندازه کافی بار پردازشی را دریافت کند به طوری که در برخی موارد به میزان عملکرد آن به 0 درصد می رسد که یک موضوع بسیار نادر است. جالب است بدانید تست های انجام شده با سالید SSD Crucial T700 Gen5 انجام شده که یکی از سریع‌ترین سالیدهای معرفی شده است، پس نمی‌توان در اینجا منبع ذخیره سازی یا سرعت آن را مشکل اصلی دانست.


سیستم مورد نیاز بازی Starfield Direct با پیش نیاز SSD مشخص شد !


حتی اگر کامپیوتر شما در زمان اجرای این بازی جذاب با این مشکل روبرو شود، متأسفانه نمی توانید کاری برای رفع این مشکل انجام دهید زیرا این مشکل بیشتر از سمت توسعه دهنده است. ما امیدواریم که Bethesda به سرعت مشکل “گلوگاه SSD” بازی Starfield را با به روزرسانی برطرف کند زیرا این گلوگاهی نیست که به آسانی توسط کاربران پایه کشف شود.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت

1 دیدگاه

آزاده شهریور 27, 1402 - 3:02 ب.ظ
واقعا عجیب باگ داره البته اسکایریم هم کم باگ نداشت ولی باگ های استارفیلد خیلی عجیب بعضی وقت ها دشمن مثل یک بچه به سمت دیوار بدو میکنه یا جلو روت سنگر میگیره اما وقتی شلیک میکنه انگار از سوراخ موش داره میزنه دقیق بهت می خوره گلوله هاش . مپ بازی داخل سیاره ها هم خیلی ناشیانه چیدمان شده جوری که وسط بیابان و سخره درخت یا وسط طبیعت بیابان که اصلا با عقل جور درنمیاد .
دیدگاه بگذارید