گوشی شیائومی می پلی ارزان قیمت با امکاناتی جالب و اینترنت رایگان

شیائومی دیروز با گوشی هوشمند می پلی توانست رکورد جدید را در گینس ثبت کند. این شرکت چینی با استفاده از 1005 دستگاه از این گوشی هوشمند درخت کریسمی 8 متری را ساخت و نام خود را در کتاب گینس برای بار سوم ثبت کرد. حال تصمیم گرفته ایم قابلیت های جالب شیائومی می پلی با قیمت فوق العاده مناسب آن را به شما معرفی کنیم.

صفحه نمایش

شیائومی می پلی از صفحه نمایشی 5.84 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2280×1080 و نسبت تصویر 19 به 9 بهره برده است. ناچ در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند همان ناچ معروف و جالب واتر دراپ می باشد، چنین ناچی قبلا نیز برای صفحه نمایش گوشی هوشمند هوآوی nova 3 نیز استفاده شده بود. با توجه به صفحه نمایش IPC LCD، سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی در نظر گرفته شده است.

شیائومی می پلی

مشخصات داخلی

پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو P35  هشت هسته ای با هسته Cortex-A53  و پردازنده گرافیکی GE8320 برای چنین گوشی هوشمند با قیمت بسیار کمش واقعا انتخاب مناسبی است. شیائومی می پلی تنها در یک مدل با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی روانه بازار خواهد شد.

شیائومی می پلی

دوربین و باتری

در کمال تعجب سنسور های مناسب 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دوگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.باتری 3000 میلی آمپری با شارژر 10 واتی از دیگر قابلیت های شیائوم می پلی می باشد.

شیائومی می پلی

قابلیتی جالب برای کاربران

نکته های جالب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند ارازن قیمت تمامی ندارد. شیائومی برای کاربران محصول جدید خود اینترنت یک ساله رایگان با سرعت 4G و حجم 10 گیگابایت در ماه را در نظر گرفته است. سوای اینکه این گوشی هوشمند با توجه به امکانات در نظر گرفته شده و قیمت تمام شده تنها 159 دلاری بسیار به صرفه می باشد، حتی اگر شما چنین نظری را در مورد شیائومی می پلی نداشته باشید پرداخت چنین قیمتی برای اینترنت یک ساله در نظر گرفته شده، دیگر اصلا نمی شود از این محصول جدید شیائومی براحتی گذشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد