گوشی میان رده ویوو Y3 / باتری قدرتمند در کنار دوربین های اصلی سه گانه

ویوو Y3

پیش از این شایعاتی از ویوو Y3 شنیده بودیم. حال اما مشخصات فنی رسمی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. این در حالی است که ویوو برای این محصول میان رده خود به نسبت قیمت در نظر گرفته شده بسیار مناسب، سعی داشته تا از مشخصات فنی بهره ببرد تا خرید این گوشی هوشمند به عنوان یک محصول میان رده بسیار مناسب به نظر رسد.

مشخصات فنی ویوو Y3

صفحه نمایش 6.35  اینچی IPS در نظر گرفته شده با رزولوشن 1544×720 از ناچ زیبای وانر دراپ بهره برده است. بع لطف استفاده از ناچ واتر دراپ، شاهد نسبت تصویر 19.3 به 9 صفحه نمایش این گوشی هوشمند می باشیم. صفحه نمایش IPS باعث شده تا از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند استفاده شود.

استفاده از سنسور های اصلی 13 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سنسور 8 مگاپیکسلی عریض با شودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند، به عنوان یک محصول میان رده اتفاقی بسیار خوشایندی می باشد. در قسمت ناچ واتر دراپ زیبای صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز شاهد استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

با توجه به میان رده بودن این محصول، ویوو تصمیم به استفاده از پردازنده هلیو P35 و رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای این گوشی هوشمند گرفته  است.

اما یکی از نقاط قوت اصلی این محصول، باتری 5000 میلی آمپری قدرتمند در نظر گرفته شده برای آن می باشد. استفاده از چنین باتری که به قابیت شارژ سریع 18 واتی نیز مجهز شده، قطعا عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان خواهد داد. قیمت 217 دلاری در نظر گرفته شده، به احتمال زیاد با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده که بیان شد، شاهد فروش خوب این گوشی هوشمند میان رده خواهیم بود.

منیع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود