گوشی نوکیا ایکس 71 با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد

گوشی نوکیا ایکس 71

اچ ام دی گلوبال بعد از خرید سهام گوشی های هوشمند شرکت نوکیا، جان تازه ای به محصولات این شرکت بخشید. شاید هنوز هم نوکیا نتوانسته همانند گذشته که خبری از غول های بزرگ عرصه گوشی های هوشمند چون سامسونگ و هواوی نبود، محبوبیت خود را در میان کاربران به دست آورد اما از حق هم نباید گذشت ککه این شرکت به نسبت قبل عملکرد بسیار بهتری را  از ود نشان داده و حال تصمیم دارد نوکیا ایکس 71 را با مجهز کردن به سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی روانه بازار کند.

گوشی میان رده با امکاناتی قابل قبول

قطعا بهترین راه برای نوکیا و برگشت به عرصه رقابت با گوشی های قدرتمند دیکر، ارائه گوشی های هوشمند میان رده می باشد تا در ابتدا از نظر فروش محصولات در بازار جهانی وضعیت مطلوبی را کسب کند. پیش از این تنها نوکیا 9 بود که از قیمتی بالاتر به نسبت گوشی های دیگر این شرکت برخوردار بود. نوکیا 9 اولین گوشی هوشمند بود که از 5 سنسور برای دوربین اصلی خود بهره می برد.

نوکیا بعد از معرفی نوکیا 9 نشان داد که در زمینه سنسور های دوربین های در نظر گرفته شده، حرفی برای گفتن دارد. حال نیز خبر رونمایی نوکیا ایکس 71 با بهره بردن از سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی منتشر شده است.

گوشی نوکیا 8.1

تا به الان تنها می دانیم که سوای سنسور 48 مگاپیکسلی یک سنسور 120 درجه ای عریض نیز برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به دوربین اصلی سه گانه به احتمال زیاد سنسور سوم، سنسوری عمقی برای عکاسی سه بعدی خواهد بود.

اما با تمام این تفاصل این محصول جدید با توجه به مجه شدن به پردازنده اسنپدراگون 710، در رده محصولات میان رده قرار خواهد گرفت. نوکیا تاریخ 2 آوریل (14 فروردین) را برای معرفی رسمی این گوشی هوشمند جدید خود در نظر گرفته. اطلاعات دیگری از این محصول میان رده جدید نوکیا منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود