گوشی های جدید اپل در سال 2019 با قابلیت تبدیل به شارژر بی سیم

در حالی که این روز های دغدغه اکثر شرکت های عرصه گوشی های هوشمند ارائه محصولاتی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G و صفحات نمایشی با کمترین میزان حاشیه و ناچ می باشد، اپل خبر از مجهز کردن گوشی های هوشمند آینده خود به شارژر وایرلس داده. شاید چنین قابلیتی چندان تکنولوژی جدید به نظر نرسد اما به هر حال قدم روبه جلوی خوبی برای گوشی های هوشمند این شرکت امریکایی خواهد بود.

شارژر وایرلس به همراه افزایش میزان ظرفیت باتری

پیش از این چنین قابلیت جذابی را برای اولین بار در گوشی های خانواده هواوی میت 20 مشاهده کردیم، که هر گوشی می توانست به عنوان یک شارژر وایرلس عمل کند و گوشی های دیگر را شارژ کند. بعد از آن در پرچمداران جدید هواوی یعنی گوشی های پی 30 و پی 30 پرو نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم، البته سامسونگ نیز از قائله عقب نماند و گوشی های خانواده گلکسی اس 10 خود را به شارژر وایرلس مجهز کرد.

حال اپل خبر تجهیز گوشی های هوشمند اینده خود را به چنین قابلیتی اعلام کرده. از این پس گوشی های اپل می توانند بصورت مستقل به عنوان یک شارژر عمل کرده و گوشی های دیگر را شارژ کنند. حتی ایرپاد های این شرکت که قابلیت شارژ وایرلس داشته باشند نیز می توانند به وسیله گوشی های جدید اپل شارژ شوند. بنا بر پیش بینی ها برای چنین اتفاقی میزان ظرفیت باتری گوشی های هوشمند این شرکت نیز قرار شده تا میزان حداکثر 25 درصدی افزایش پیدا کنند. باید منتظر بود و دید اپل دیگر چه امکانات کاربردی را برای گوشی های هوشمند آینده خود در نظر خواهد گرفت.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد