گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 قدرتمند تر از همیشه

سال گذشته شاهد رونمایی گوشی های هوشمند گیمینگ بسیاری نبودیم که خوب اتفاقی طبیعی است، اما چند گوشی گیمینگ در میان  دیگر گوشی های هوشمند بیشتر از همه خودنمایی می کردند. یکی از این گوشی های شیائومی بلک شارک helo بود، البته پیش از این نیز بلک شارک 1 رونمایی شده بود. در کنار این گوشی های هوشمند شاهد رونمایی شگفتی با نام ریزر فون 2 بودیم، گوشی قدرتمند در کمال زیبایی خاص. اما حالا نوبت به بلک شارک 2 رسیده تا این بار درنده تر از همیشه پا به میدان رقابت بگذارد.

بلک شارک 2 با پردازنده اسنپدراگون 855

قطعا یکی از قویترین چیپست های گوشی های هوشمند موبایل، متغلق به کمپانی کوآلکام می باشد، درست استت که اسنپدراگون 855 بعد از پردازنده های 7 ناومتری کایرین 980 شرکت هوآوی و A12 بایونیک شرکت اپل رونمایی شد، اما با عملکرد بسیار مناسب لیاقت خود را تمام و کمال نشان داد، برای اثبات قدرتمند بودن این پردازنده، همین بس که بیشتر گوشی های هوشمند و پرچمدار شرکت های دیگر به جز اپل و هوآوی از این پردازنده جدید استفاده کرده اند، مخصوصا شاهکار این محصولات که خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بود.

گوشی گیمینگ بلک شارک 2

حال بلک شارک 2 برخلاف ریزر فون 2 که از چیپست اسنپدراگون 845 نسل قبلی بهره برده بود، از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 استفاده کرده، در کنار چنین قابلیت قدرتمندی، بلک شارک 2 از قابلیت شارژ سریع 27 واتی استفاده میکند، این در حالی است که نسل قبلی این گوشی هوشمند گیمینگ، از شارژر 19 واتی بهره می برد.

شاید با توجه به بهره بردن از پردازنده 7 نانومتری که مصرف انرژی را به اندازه چشم گیری کاهش می دهد، نیاز چندانی به سیستم خنک کننده خاصی برای این گوشی نباشد، اما شیائومی ایده آل ترین حالت ممکن را با استفاده از خنک کننده مایع برای بلک شارک 2 در نظر گرفته است.

بنر رسمی از تاریخ رونمایی گوشی شیائومی بلک شارک 2

مشخصات دیگری هنوز منتشر نشده، تنها مدیر عامل این شرکت با پست کردن بنری، از تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند در رسانه اجتماعی چینی ویبو، تاریخ 18 مارس (27 فروردین) را برای این منظور اعلام کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !