گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

مدل Galaxy S24 FE سامسونگ نسخه مقرون به صرفه سری پرچمدار S24 است. شواهد اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالاً به زودی این گوشی جدید Fan Edition خود را عرضه کند.

گزارش‌های اولیه در مورد گوشی Galaxy S24 FE در ماه فوریه و سپس در آوریل منتشر شد. افشای اطلاعات آوریل حاکی از تاخیر احتمالی سامسونگ در عرضه Galaxy S24 FE به دلیل وضعیت توسعه ناتمام آن بود. جزئیات در مورد Galaxy S24 FE زیاد نیست و صنعت هم در مورد آن سکوت کرده، با این حال، برخی منابع قبلاً گفته بودند که گوشی S24 FE احتمالاً در اوایل سال 2025 عرضه شود.

به تازگی، Tarun Vats اولین نسخه آزمایشی One UI را برای Galaxy S24 FE در سرور سامسونگ مشاهده کرده است. شماره مدل گوشی برای نوع بین‌المللی به صورت SM-S721B مشخص شده بود. این نشان می‌دهد که نسخه FE در دست ساخت است و احتمال معرفی زودتری دارد. دستگاه مشابهی در ماه آوریل هم در پایگاه داده اپراتور بریتانیا با شماره مدل SM-F721U مشاهده شده بود.

در گذشته سامسونگ مدل FE را تقریباً شش ماه پس از عرضه دستگاه‌های پرچمدار سری S عرضه می‌کرد. گوشی Galaxy S23 FE سال گذشته در ماه اکتبر عرضه شد. اگر این روند را در نظر بگیریم، می‌توان انتظار عرضه گوشی Galaxy S24 FE را در ماه اکتبر داشت. البته به طور کلی برنامه عرضه گوشی‌های FE سامسونگ غیرقابل پیشبینی بوده، بنابراین ما فقط می‌توانیم بگوییم که در حال توسعه است و احتمالاً به زودی رونمایی شود. در هر صورت این شرکت باید به طور فعال به عرضه نسخه FE توجه داشته باشد، چراکه عرضه سری S25 احتمالاً تمام توجهات را به سمت خودش بکشد.

انتظار می‌رود که گوشی Galaxy S24 FE ویژگی‌های ممتازی را که این شرکت با سری گوشی گلکسی S24 ارائه می‌کرد، به ارث ببرد. هنوز در مورد اینکه آیا گوشی S24 FE از سخت‌افزار مدل‌های Galaxy S23 یا سری نسبتاً جدید S24 بهره می‌برد ابهام وجود دارد. با این حال، منابع مختلف ادعا کرده‌اند که صفحه نمایش گوشی Galaxy S24 FE شباهت‌هایی با مدل S23 FE دارد. گوشی S24 FE احتمالاً با فناوری شارژ سیمی سریعتر و باتری بزرگتر در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه شود. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا گوشی S24 FE از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 استفاده می‌کند. البته گزارش‌های قبلی اشاره کرده بودند که این شرکت قصد دارد هر دو نسخه مجهز به اسنپدراگون و اگزینوس را برای گوشی Galaxy S24 FE عرضه کند.

پست های مرتبط

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد