گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

طراحی گوشی‌های آیفون اپل در چند سال گذشته کمی تکراری شده و این شرکت فقط دوربین‌ها را بزرگ می‌کند، جنس بدنه را تغییر می‌دهد و آن را طراحی مجدد می‌نامد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که به معرفی احتمالی گوشی iPhone 17 Slim در سال 2025 با طراحی و فرم کاملاً جدید می‌پردازد.

این اطلاعات بیان می‌کند که انتظار می‌رود اپل روی نسخه جدیدی از آیفون 17 کار می‌کند که به طور قابل توجهی باریک‌تر از مدل‌های فعلی است. آخرین باری اپل یک طراحی کاملاً جدید آیفون را ارائه داد در سال 2017 با معرفی گوشی آیفون X اتفاق افتاد. این شرکت طراحی تمام‌صفحه را با جایگزینی Face ID به جای Touch ID در گوشی آیفون 7 صورت داد و مجموعه‌ای از موارد جدید را ارائه کرد. انتظار می‌رود iPhone 17 Slim نه تنها پریمیوم‌ترین، بلکه گران‌ترین گوشی هوشمندی باشد که این شرکت تا به حال ساخته است.

همانطور که منبع ذکر کرده، اگر این شرکت برای یک بازطراحی اساسی برنامه‌ریزی کند، می‌تواند چند صد دلار به قیمت گوشی iPhone 17 Slim اضافه کند. این دستگاه همچنین تغییری در چیدمان دوربین خواهد داشت که شبیه به طراحی شایعه‌شده گوشی گوگل پیکسل 9 هم هست. با این حال، این‌ها گزارش‌های اولیه هستند و اپل امکان تغییر مسیر دارد.

در این گزارش اشاره شده که دوربین‌های روی این دستگاه از سمت چپ دستگاه به مرکز حرکت کرده و به صورت افقی چیده می‌شوند. در قسمت جلویی، گوشی iPhone 17 Slim با طراحی Dynamic Island باریک‌تر برای بهره‌وری بیشتر صفحه نمایش عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که انتظار نمی‌رود اندازه صفحه نمایش افزایش یابد. این مقدار بین 6.1 تا 6.7 اینچ قرار می‌گیرد و احتمالاً جایگزین گوشی آیفون 16 پلاس در خط تولید خواهد شد. در داخل، این دستگاه از تراشه A19 Pro با دوربین جلوی بهبودیافته بهره می‌برد. اطلاعات همچنین اشاره می‌کند که احتمالاً iPhone 17 Slim جایگزین iPhone 17 Plus خواهد شد، به این معنی که این شرکت به ارائه چهار نوع آیفون 17 ادامه خواهد داد.

پست های مرتبط

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد

اپل قصد دارد دوام محصولاتش را حتی بیشتر از قبل افزایش دهد

ویژگی Smart Crossfade اپل در iOS 18 چگونه خواهد بود ؟