گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به قابلیت گوگل کال مجهز شدند

گوگل قابلیت کال را برای گوشی های هوشمند سامسونگ از ابتدا در نظر گرفته بود، با توجه به رابطه صمیمی سران سامسونگ و گوگل تا به امروز از این قابلیت برای گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده می کرده است، این قابلیت شاید خیلی شبیه به سیری استفاده شده در گوشی های هوشمند اپل و بیکسبی می باشد. حال پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نیز به این قابلیت مجهز شده اند.

گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال به صورت پیش فرض به قابلیت گوگل کال مجهز شده است، از جمله توانایی های این قابلیت همانند بیکسبی وسیری می باشد و شما می توانید با بیان جمله ای که برای هر گوشی هوشمند جمله ای خاصی است، گوگل کال را آماده به کار کنید.

برای مثال برای گوشی های هوشمند سامسونگ با گفتن Ok Google این قابلیت جذاب شروع به کار می کند. شما با این قابلیت به تماس های صوتی خود با تنظیمات انجام شده می توانید پاسخ گوی تماس های صوتی خود باشید، سرچ های گوگل خود با استفاده ازبیان مطلب سرچ مورد نظر و قابلیت های جذاب دیگر.

طبقه وعده گوگل قرار بود این قابلیت برای پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در ماه نوامبر مجهز شود، ولی تا کنون تنها برای شهروندان ایالت متحده چنین امکانی وجود دارد، دسترسی جامع این قابلیت تا چند روز و یا چند هفته آینده امکان پذیر خواهد شد. پیکسل 2 در مقایسه با پیکسل 3 دوربین های مشابهی را دارد و حال با به روز رسانی های دریافت کرده و قابلیت گوگل کال اضافه شده بسیار عملکرد بهتری را خواهد داشت.

گوگل نه تنها در عرصه تکنولوژی سالیانی است که در زمینه گوشی های هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارد، شما می توانید اخبارپرچمدار جدید گوگل یعنی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را از شایعات تا رونمایی و مقایسه این گوشی هوشمند با سایر پرچمداران دیگر شرکت های را در وب سایت بنچیمو مشاهده کنید.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد