یک دلیل برای اینکه فعلاً گلکسی اس 24 اولترا نخرید : مشکل سخت‌افزاری جابجایی لنزها !

به نظر می‌رسد که برخی از خریداران گوشی گلکسی اس 24 اولترا با یک مشکل بزرگ سخت‌افزاری مربوط به دوربین گوشی خود مواجه شده‌اند.

کاربران گوشی گلکسی اس 24 اولترا گزارش داده‌اند که هنگام جابجایی لنزهای مختلف گوشی، حالت تصاویر روی صفحه تغییر می‌کنند. این مشکل ابتدا توسط یکی از کاربران شبکه توییتر مشاهده شد و از زمان کشف آن، به عنوان یک مشکل سخت‌افزاری توسط مرکز خدمات رسمی سامسونگ تایید شد. 

اگر بخواهیم به صورت فنی این موضوع را شرح دهیم، گوشی گلکسی اس 24 اولترا دارای چهار دوربین در پشت است که هر کدام از آن‌ها فاصله کانونی متفاوتی دارند و هنگام عکس‌برداری، گوشی باید به اندازه کافی هوشمندانه عمل کند تا بین لنزهای مختلف جابه‌جا شود و در نهایت از لنز مناسب استفاده کند. با این حال، طبق گزارش، جابجایی بین دوربین استاندارد و دوربین تله‌فوتو به صورتی عجیب و غریب انجام می‌شود و روانی لازم را ندارد. این مسئله زمانی که می‌خواهید روی سوژه‌های نزدیک فوکوس کنید بیشتر قابل توجه است.

گفتن این نکته حائز اهمیت است که این واقعاً یک مشکل نرم‌افزاری نیست، زیرا مقامات سامسونگ تأیید کرده‌اند که این یک مشکل سخت‌افزاری است و بسیاری از دستگاه‌هایی را که جزو اولین دسته بودند (تولید شده در دسامبر 2023) تحت تأثیر قرار داده است. خوشبختانه، سامسونگ قرار است عرضه دستگاه‌های جایگزین گلکسی اس 24 اولترا را آغاز کند. در همین حال انتظار می‌رود که با دستیابی کاربران بیشتر به این گوشی، مشکلات بیشتری گزارش خواهند شد. اطلاعات در مورد این خبر هنوز کم است اما حتماً خبرهای جدیدتری در این مورد گزارش خواهند شد.

پست های مرتبط

جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا، نظرش را در مورد اتحاد اینتل و AMD برای حفظ معماری x86 بیان کرد

آیپد مینی 7 از یک رم هشت گیگابایتی برای اجرای قابلیت Apple Intelligence بهره می‌برد

تراشه‌های مبتنی بر معماری ARM احتمالاً در 40 درصد از تمام نوت‌بوک‌های عرضه شده در سال 2029 به کار برده شوند