گران قیمت ترین آیفون با طلای 18 عیار

بعد از طرح ها بسیار خاص در نظر گرفته شده برای آیفون 10 مکس، این بار شاهد رونمایی گران قیمت ترین آیفون حال و حاضر جهان با طراحی شرکت golden concept sweden هستیم. این شرکت سوئدی پیش از این نیز طرح ها بسیار گران قیمت و زیبایی ساخته شده از طلا و فلز را برای گوشی های هوشمند اپل معرفی کرده بود. اما این بار دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

اکثر طرح های این شرکت، به همراه طرح اسکلت مانندی در قسمت قاب پشتی گوشی های هوشمند دیده شده. این بار نیز همان طرح همیشگی اما بسیار متحیر کننده ای در نظر گرفته شده. گران قیمت ترین آیفون با قیمت 25000 دلاری در دسترس قرار گرفته. بله درست است، چنین قیمتی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده.

گران قیمت ترین آیفون از 110 گرم طلای 18 عیار به همراه 137 قطعه الماس بهره برده. باور نکردنی است. در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده قاب کامل طلایی نیستیم و پوششی دیگر نیز در نظر گرفته شده. پوست کروکودیل برای این پوشش خاص در نظر گرفته شده.

پیش از این شاهد طرح های شرکت Hodoro و شرکت Caviar برای آیفون 10 مکس بودیم. این گوشی های هوشمند با حداکثر قیمت 5500 و 7000 دلاری روانه بازار شده بودند. این محصولات نیز به نوبه خود بسیار گران قیمت به حساب می آیند، اما 25000 دلار دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

پست های مرتبط

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند

تنها چند هفته قبل از رویداد Unpacked، رنگ‌ گوشی‌های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ احتمالاً باریک‌تر و با گوشه‌های گرد خواهد بود