بازیمو: مایکروسافت در آینده استودیوهای بیشتری را می خرد

در نسل نهم رقابت تنگاتنگی بین Microsoft و سونی شروع شده است. هر دو کمپانی بزرگ سرمایه های عظیمی را برای این نسل صرف کرده اند و هنوز هم این ماجرا ادامه خواهد داشت. همانطور که قبلا به این مساله پرداختیم مایکروسافت استودیو بزرگ Bethesda را به زیر مجموعه خود اضافه کرده است. مایکروسافت با این خرید برنامه های گسترده تری برای دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس خواهد داشت.

فیل اسپنسر جزئیات مربوط به خرید بتسدا و همچنین برنامه های آینده گروه استودیوی مایکروسافت را شرح داده است.

وقتی که Microsoft مبلغ 7.5 میلیارد دلار برای خرید بتسدا صرف می کند یقینا برنامه های بسیار بزرگی در سر دارد. مایکروسافت مدتی است که به تدریج استودیوهای بازی را یک پس از دیگری خریداری می کند. فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس ، در افتتاحیه Glitchcon Twitch ، صحبت در مورد Bethesda را مطرح کرده بود، اما همچنین تأیید کرد که در آینده استودیوهای بیشتری به لیست خود اضافه خواهد کرد.

اسپنسر ابتدا روشن کرد که خرید بتسدا در حال انجام است و هنوز نهایی نشده است و به احتمال زیاد به دلیل فرآیندهای نظارتی تا اوایل سال 2021 ادامه نخواهد یافت. اسپنسر گفت: چقدر خوب است که حالا همه با ایکس باکس یکی شدند و این فرصتی خواهد بود برای تولیدهای حرفه ای تر در بستری مناسب.

اسپنسر تأیید کرد: از نظر ادامه سرمایه گذاری در استودیوهای جدید و بازی ها و محتوای جدید، کاملاً ما بر این تصمیم پافشاری می کنیم و آن را انجام خواهیم داد. مهم است که ما به ساخت مجموعه بازیهایی که در Xbox در دسترس هستند ادامه دهیم. هنگام افزودن Bethesda  اندازه سازمان خود را دو برابر خواهیم کرد و به سرمایه گذاری در بازی های عالی ادامه خواهیم داد تا مردم بتوانند بازی مورد علاقه بعدی خود را در سیستم عامل ما پیدا کنید.

نظرات اسپنسر نشان می دهد که جاه طلبی های Microsoft فراتر از Xbox به عنوان یک سخت افزار ساده است و این شرکت همچنین در تلاش است تا یک امپراطوری نرم افزار را با ستون فقرات Xbox Game Pass تلفیق کند. اسپنسر قبلاً در مورد خرید بتسدا توضیح داده بود که هدف این نیست که همه بازی های آن انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس و اس باشد، یا کسی را مجبور به خرید سخت افزار مایکروسافت کند، هدف بوجود آوردن یک محرک قوی برای رسیدن به نتیجه ای عالی و شگفت انگیز است.

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند