بازیمو: باز هم شکستی دیگر برای Halo Infinite عدم مدیریت

بازی Halo Infinite یکی از خبرسازترین و البته ضعیف ترین بازی هایی بوده که برای کنسول جدید مایکروسافت یعنی Xbox Series X معرفی شده است. از اولین نمایش این بازی در مراسم Xbox Games Showcase بازخوردهای منفی زیادی به توسعه دهنده وارد شد، که البته همگی انتقادها به حق بوده است. کیفیت بسیار پایین جلوه های بصری و وعده های توخالی مایکروسافت برای تجربه یک عنوان نسل نهمی، همگی داد مخاطبان را در آورده است.

وعده های تو خالی

بعد از مراسم اختصاصی مایکروسافت و دیدگاه منفی مخاطبان به Halo Infinite توسعه دهنده بازی Industries Studio 343 اعلام کرده که نظرت مخاطبان را شنیده و تصمیم دارد سطح گرافیکی بازی را متحول کند، ولی باز هم بازی کاملا تاریخ مصرف گذشته به نظر می رسد.

البته بازی هیلو اینفینیت نوستالژی های بسیار زیادی در خود نهفته است، چون مدل سازی هایی را می بینید که شاید 10 سال پیش و حتی قبل تر آنها را تجربه دیداری کرده بودید. سری بازی هیلو همیشه در هر نسلی از لحاظ گرافیکی کاملا عقب افتاده بوده و گویی متعلق به یک نسل قبل تر است، ولی این بار Halo Infinite حداقل متعلق به دو نسل قبل است. این حجم از پسرفت واقعا هر گیمری را شگفت زده می کند.

آشفتگی جدید در پروژه

شواهد جدید آشفتگی در پشت صحنه بازی Halo Infinite باز هم خبرساز شده و این پروژه را بیش از پیش در مرداب فرو برده است. به تازگی گزارش شده است که بازی هیلو اینفینیت کارگردان جدید خود را نیز از دست داده است.

مایکروسافت برای بهبود سطح کیفی بازی تصمیم عجیبی برای به تأخیر انداختن Halo Infinite به سال 2021 گرفت، چون به نظر می رسید که آنها دچار عدم مدیریت در پروژه شده اند. طبق گزارشی از جیسون شرایر از بلومبرگ، رئیس سابق 343 Industries Studio و مدیر Halo Infinite کریس لی دیگر در پروژه مشارکت ندارد. کریس لی در این مورد توضیح می دهد:

من از Infinite کناره گیری کردم و به دنبال فرصت های بهتری در آینده هستم. من به این تیم اعتقاد دارم و مطمئن هستم که آنها بازی فوق العاده ای ارائه خواهند داد و اکنون زمان خوبی است تا از این مرحله دور شوم.

مدیر ارشد مایکروسافت هم در مورد کریس لی توضیح می دهد:

کریس لی همچنان کارمند مایکروسافت است و در حالی که هم اکنون از Halo: Infinite کنار گذاشته شده است، ما قدردان تمام تلاش های او برای این پروژه تا به امروز هستیم.

کریس لی جایگزین مدیر خلاق قبلی Halo Infinite کریس لونگو شد که این پروژه را در آگوست 2019 ترک کرد. کاملاً مشخص نیست که چه کسی جایگزین لی شده است، اما به نظر می رسد جو استاتن که به عنوان نویسنده  Halo: Reach و Destiny و نظارت بر بازی هایی مانند Crackdown را داشته است به طور خاص بر روی مبارزات Infinite تمرکز خواهد کرد.

جو استاتن بازی های خوبی در رزومه کاری خود دارد و با بازی Crackdown 3 توانایی خود را در جمع آوری یک پروژه پردردسر نشان داده. امیدوارم که این آخرین خبر در مورد تغییر مدیریت Halo Infinite باشد.

بازی Halo Infinite به احتمال زیاد در اواخر سال 2021 برای رایانه های شخصی، Xbox One و Xbox Series X / S وارد بازار می شود.

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند