مدیر عامل Bungie اعلام کرد که 220 نفر از کارکنان شرکت را اخراج کرده‌اند و با سونی ادغام خواهند شد

طبق گزارش پیت پارسونز، مدیر عامل Bungie، از امروز، 220 کارمند یعنی تقریباً 17٪ از نیروی کار شرکت Bungie اخراج می‌شوند. این خبر در وبسایت Bungie با عنوان «مسیر جدیدی برای Bungie» منتشر شد.

این اخراج‌ها ناشی از افزایش هزینه‌های توسعه و تغییر رویه صنعت و همچنین شرایط اقتصادی ناپایدار است. این شرکت باید تغییرات اساسی در ساختار هزینه‌های خود ایجاد کند تا زنده بماند. پیت پارسونز اظهار کرد که این اخراج‌ها بر افراد از سراسر Bungie از نقش‌های کوچک گرفته تا مهم‌ترین نقش‌ها تأثیر خواهد گذاشت. پارسونز در جهت تلاش برای جبران خسارت به افرادی که از این اخراج‌ها آسیب می‌بینند، اطمینان داده که بسته خروج سخاوتمندانه شامل پاداش و بیمه سلامت برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر 220 نفری که شغل خود را از دست می‌دهند، پارسونز در ادامه دو تغییر عمده را که در Bungie اتفاق می‌افتد و چگونگی تأثیر آن‌ها بر کل شرکت را توضیح می‌دهد. اولین عمل ادغام آنها با Sony Interactive Entertainment است. با این یکپارچگی، 155 نقش که 12 درصد از شرکت را تشکیل می‌دهند، با آهستگی در سونی ادغام خواهند شد. علاوه بر ادغام با سونی، Bungie اعلام کرده که با سرپرستی استودیو پلی‌استیشن برای ایجاد یکی از پروژه‌های جدید خود همکاری می‌کند. این پروژه یک بازی اکشن خواهد بود که در یک دنیای علمی و فانتزی جدید اتفاق می‌افتد. Bungie امیدوار است با توسعه این بازی، استودیوی جدیدی را به استودیوهای پلی‌استیشن اضافه کند. این سومین فرنچایز در کنار Destiny و ریبوت Marathon به حساب می‌آید.

در حالی که این شرکت 220 نفر را اخراج کرد، هنوز بیش از 850 عضو دارد که روی توسعه مداوم برای Destiny و Marathon کار می‌کنند و به ساختن تجربیات شگفت‌انگیز که فراتر از انتظارات پلیرهاست ادامه خواهند داد. پارسونز در مورد دلیل این تغییرات هم اطلاعاتی را بیان کرد. وی گفت بیشتر این موضوع حول محور نتیجه منفی برای بازی Destiny 2: Lightfall می‌چرخد. او همچنین بیان کرد که باید به The Final Shape و Marathon زمان لازم را برای اطمینان از کیفیت ارائه هر دو پروژه اختصاص دهند، چراکه پلیرها از آن‌ها انتظار بالایی دارند و شایسته آن هستند. در همین میان، او اعتراف کرد که آن‌ها بیش از حد جاه طلب بوده‌اند و امنیت مالی خودشان را به خطر انداخته بودند.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد