شرکت آلمانی Crytek یکی از سازنده های تاثیرگذار در صنعت بازی و سرگرمی است. شرکت کرایتک با سرمایه گذاری های عظیم خود و دیدگاه های بلند پروازانه توانسته است مرزهای تکنولوژی را گسترش دهد. شرکت کرایتک با انتشار بازی کرایسیس در سال 2007 موجی از موفقیت را به سوی خود آورد. حال پس از 14 سال با عنوان Crysis Remastered باز می گردد و مهمان کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.
پورت نسخه نینتندو سوییچ کرایسیس را استودیوی Saber Interactive بر عهده گرفته است که اگر بخواهیم عملکرد این استودیو را در انجام این کار بررسی کنیم نتیجه ای متوسط حاصل شده است. گرافیک بازی کرایسیس بر روی نینتندو سوییچ با رزولوشن 720 بر روی نرخ فریم 30 اجرا می شود و می توانیم شاهد جلوه های بصری بسیار خوبی برای این کنسول باشیم. یکی دیگر از موارد گرافیکی بازی پشتیبانی از قابلیت FXAA در تنظیمات گرافیکی است ولی بر عکس نسخه های دیگر Ray Tracing در نسخه نینتندو سوییچ وجود ندارد.
بازی Crysis Remastered برروی نینتندو سوییچ با مشکلات زیادی به همراه بوده است. البته مشکلات گرافیکی گوشه ای از آن هستند، از بی کیفیت شدن بافت ها تا تداخل انیمیشن ها با هم و غیره.
حال توسعه دهنده بازی آپدیت جدیدی را برای Crysis Remastered منتشر کرده است که تا حدود زیادی مشکلات بازی را برطرف خواهد کرد، با دریافت آپدیت 1.4 برای بازی کرایسیس تحولاتی اساسی را شاهد خواهیم بود.
در ادامه مطلب مشکلاتی که در بازی وجود داشته و با آپدیت 1.4 برطرف خواهند شد را بررسی خواهیم کرد.
– یکی از مشکلات عجیب در بازی صداگذاری های مشکل دار بود، مخصوصا هنگام تخریب ها.
– در قسمتی از بازی سازه بیگانه ای در کنار دریا معلق بود که این مشکل حل خواهد شد.
– رفع اشکال ژیروسکوپ نینتدو سوییچ در بازی که گاهی اوقات قفل می شد.
– مشکلی که باعث می شد چهره بعضی NPC ها بیش از حد تاریک به نظر برسد.
– اجساد زمانی که به زمین می افتند تاریک به نظر می رسند.