فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

معرفی اولیه بازی Ghost of Yotei بدون شک مهم‌ترین خبر گیمینگ ماه سپتامبر بود. طرفداران انتظار نداشتند که دنباله‌ای که از Ghost of Tsushima مدت‌ها منتظرش بودند در رویداد State of Play ظاهر شود.

بازی Ghost of Tsushima از شرکت بازی‌سازی Sucker Punch پرفروش‌ترین بازی سونی بود که در سال 2020 عرضه شد. این بازی تا به امروز بیش از 13 میلیون نسخه فروخته است. این کار به قدری خوب انجام شد که سونی بلافاصله یک اقتباس سینمایی را به سرعت دنبال کرد که توسط کارگردان فیلم جان ویک یعنی چاد استاهلسکی ساخته می‌شود. معمولاً رونمایی‌های بزرگ سونی برای رویدادهای PlayStation Showcase محفوظ می‌ماند، اما طرفداران صبر زیادی ندارند و مشتاق هستند تا جزئیات بیشتری در مورد Ghost of Yotei بیاموزند.

خوشبختانه، شرکت بازی‌سازی Sucker Punch طی مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز، نکات کمی را در مورد بازی Ghost of Yotei به اشتراک گذاشت. مدیر بخش نوآوری این استودیو یعنی جیسون کانل گفت که یکی از تغییرات در مقایسه با بازی Ghost of Tsushima این است که فضای جهان‌باز بازی تکراری نخواهد بود. وی اظهار کرد: «یکی از چالش‌هایی که طی ساخت یک بازی جهان‌باز پیش می‌آید، ماهیت تکراری انجام کارهاست. ما می‌خواستیم با این مسئله مقابله کنیم و تجربیات منحصر به فردی را به دست آوریم.»

می‌توان ادعا کرد که مشکل اصلی بازی Ghost of Tsushima تکراری بودن بسیاری از فضاهای آن بود، در حالی که این بازی تصاویر خیره‌کننده و داستان و شخصیت‌های به یاد ماندنی را ارائه داد، این نقصی هست که با بسیاری از بازی‌های جهان‌باز دیگر مشترک است، بنابراین اگر Sucker Punch واقعاً بتواند در این زمینه پیشرفت کند، بازی Ghost of Yotei می‌تواند بسیار بالاتر از همتایان خود قرار گیرد.

سازندگان Ghost of Yotei همچنین اذعان کردند که این بازی داستانی انتقام‌جویانه در مورد شخصیت اصلی داستان یعنی آتسو دارد. صداپیشگی آتسو توسط اریکا ایشی انجام شده که صداپیشه شخصیت اصلی بازی Dragon Age: The Veilguard یعنی روک هم خواهد بود. اریکا ایشی روی بسیاری از کارهای بزرگ دیگر کار کرده که از جمله می‌توان به Apex Legends و Destiny 2 اشاره کرد.

گزارش شده که پلیرها کنترل بیشتری روی داستان شخصیت اصلی Ghost of Yotei خواهند داشت و این شاید بدین معنی باشد که چندین مسیر داستانی را تجربه خواهیم کرد. همچنین مشخص شده که سلاح‌های گرم هم در کنار سلاح‌های سرد در دسترس خواهند بود که منطقی هم هست، چراکه داستان Ghost of Yotei در سال 1603، بیش از 300 سال پس از داستان Ghost of Tsushima اتفاق می‌افتد.

پست های مرتبط

بازی Cyberpunk 2077 به این زودی‌ها پچ PS5 Pro را دریافت نخواهد کرد !

چگونه با یوسی پابجی بهترین اسکین‌ها را خریداری کنیم

سونی احتمالاً در هفته‌های آینده شرکت کادوکاوا، مالک استودیوی FromSoftware را خریداری می‌کند