استودیو پشتیبان بازی Halo یک عنوان جدید مانند Monster Hunter میسازد

موفقیت سری بازی Monster Hunter محصول شرکت کپکام باعث شد که مایکروسافت به فکر الگوبرداری از این عنوان باشد. پروژه محرمانه Project Suerte توسط استودیو Creative Affinity در حال توسعه است و شاید رقیبی جدی برای بازی مانستر هانتر باشد.

هیولاهای نسل جدید در راه هستند

نسل جدید به توسعه دهندگان این فرصت را می دهد که با استفاده از قدرت سخت افزاری بالاتر بتوانند مانورهای بیشتری بر روی جلوه های بصری بدهند. این روزها بازی هایی که عظمت بیشتری را در خود به نمایش می گذارند بیشتر هم مورد توجه قرار می گیرند. بازی مانستر هانتر هم از دیرباز با داشتن هیولاهای عجیب و عظیم الجثه به شهرت رسید و نسخه های جدید هم بسیار مورد استقبال قرار گرفتند.

کپکام از بدو ورود خود به صنعت بازی بر روی عنوان های جذاب و به نوعی پایه گذار کار کرده است. همین پتانسیل هم باعث شد که سونی تمرکز ویژه ای بر روی شرکت کپکام داشته باشد و به گسترش دنیای مانستر هانتر بها دهد. حال مایکروسافت طبق معمول می خواهد وارد این رقابت شود و یک عنوان با الگوبرداری از مانستر هانتر برای خود توسعه دهد. استودیو Creative Affinity قصد دارد که چنین عنوانی را برای مایکروسافت بسازد و فعلا نام آن Project Suerte است.

اوایل این هفته جف گراب گزارشگر Venturebeat در مورد پروژه جدیدی از استودیو پشتیبانی کننده Halo خبر داد. جزئیات در مورد این پروژه بسیار کم است اما Windows Central می گوید که این پروژه از تابستان 2020 در حال توسعه است، و احتمالاً برای انتشار در سال 2023 و یا انتشار در سال 2024 برنامه ریزی شده است، اگرچه این تاریخ ها ممکن است تغییر کنند.

Certain Affinity در سال 2006 توسط توسعه دهنده سابق شرکت Bungie یعنی مکس هابرمن تاسیس شد و از زمان عرضه ایکس باکس 360 با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته است. از سال 2007 این توسعه دهنده به توسعه بازی های مختلف Halo و همچنین تعدادی از عناوین Call Of Duty و بازی Doom 2016 کمک کرده است. البته عنوان های دیگری هم مانند Transformres online و Last Expendition را در کارنامه خود دارد.

شایعاتی مبنی بر اینست که Project Suerte ارتباطی با Last Expendition دارد و حتی ممکن است که بخش Co op چهار نفره را ساپورت کند.

در حالی که تصور می شود تا رونمایی از Project Suerte  یک سال زمان باقی است اما هنوز هیچ تاییدی وجود ندارد که این عنوان می تواند یک انحصاری برای مایکروسافت باشد یا نه.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت