لنوو Z6 پرو بصورت رسمی معرفی شد / زیبای دوست داشتنی

بالاخره بعد از شایعات بسیار منتشر شده از لنوو Z6 پرو به عنوان پرچمدار جدید این شرکت، امروز این گوشی هوشمند بصورت رسمی معرفی شد.

این اولین بار است که لنوو از گوشی هوشمندی، مجهز به مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار رونمایی می کند. از جمله خصوصیات بارز در نظر گرفته شده می توان به دوربین های اصلی چهارگانه به همراه پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 این گوشی هوشمند اشاره کرد. با هم به جزئیات مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی زیبا می پردازیم.

طراحی

لنوو پیش از این با تولید گوشی های هوشمند میان رده نشان داده بود که در زمینه جذب کاربران با استفاده از طراحی های زیبای در نظر گرفته شده توانایی خوبی دارد. برای این پرچمدار هم نیز باید گفت که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی در نظر گرفته شده است. در قسمت صفحه نمایش شاهد کمترین میزان حاشیه و البته استفاده از ناچ زیبای واتردراپ می باشیم. در قسمت پشتی نیز از معماری عمودی برای قرار گرفتن سنسور های دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند استفاده شده و رنگ بندی های زیبای در نظر گرفته شده این گوشی هوشمند را بیش از پیش چشم نواز می کند.

لنوو Z6 پرو

صفحه نمایش

در نگاه اول به قسمت پشتی این گوشی، شاهد سنسور حسگر اثر انگشت در این قسمت نیستیم، بله درست حدس زده اید، با توجه به بهره بردن این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.39 اینچی آمولد، قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. حاشیه های کناری در نظر گرفته شده نیز تا حداکثر میزان ممکن باریک شده تا صفحه ای یکدست و یکپارچه را ارائه کند. شاید در نگاه اول به صفحه نمایش  با توجه به ناچ واتردراپ در نظر گرفته شده، شما را به یاد صفحه نمایش هواوی پی 30 پرو بیاندازد. اما باید اعتراف کرد که طراحی صفحه نمایش پرچمدار هواوی از لنوو Z6 پرو بهتر بوده.

لنوو Z6 پرو

سنسور های دوربین

لنوو برای سنسور دوربین سلفی  که در قسمت بریدگی ناچ زیبای صفحه نمایش قرار گرفته، سنسور 32 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. همانطور که می دانید سوای نوکیا 9 که از پنج دوربین اصلی بهره برده، کمتر گوشی هوشمندی را می شناسیم که از سنسور های دوربین اصلی چهار گانه ای استفاده کرده باشد. لنوو Z6 پرو نیز از این تعداد سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شده. به ترتیب از بالا به پایین، سنسور 16 مگاپیکسلی عریض، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافرادگم f/1.8 برای عکاسی در نور کم، سنسور سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

لنوو Z6 پرو

پردازنده و رم ویژه

همانطور که پیش از این گفته بودیم، محصول جدید لنوو از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره مند شده، در کنار این اتفاق رم های 6 و 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه یک مدل ویژه با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برای این گوشی هوشمند استفاده کرده است.

قیمت و تاریخ پیش فروش

قیمت 430 دلاری برای مدل 6/128GB، قیمت 450 دلاری برای مدل 8/128GB و قیمت 715 دلاری برای مدل ویژه 12/512GB این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. باید گفت قیمت های تعیین شده به نسبت قیمت های در نظر گرفته شده برای پرچمدارن دیگر،  بسیار مناسب می باشد. این گوشی هوشمند قرار  است در دو رنگبندی سبز و قرمز خاص روانه بازار شود. تاریخ 26 آوریل (6 اردیبهشت) برای شروع پیش فروش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد