نمایشگاه IFA 2019 : موتورولا وان زوم اولین گوشی موتورولا مجهز به چهار سنسور دوربین اصلی

در خلال نمایشگاه IFA 2019 موتورولا وان زوم به عنوان اولین گوشی هوشمد این شرکت، مجهز به چهار سنسور دوربین اصلی معرفی شد. این در حالی می باشد که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و همچنین قیمت، این گوشی هوشمند از سری گوشی های هوشمند میان رده می باشد. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده اما با کیفیت خواهیم پرداخت.

مشخصات موتورولا وان زوم

طراحی

موتورولا از طراحی تقریبا مشایهی با موتو Z4 بهره مند شده و ناچ زیبای واتردراچ در نظر گرفته شده، از جمله طراحی های زیبا صفحه نمایش این گوشی هوشمند می باشد.

در قسمت پشتی نیز همانطور که گفتیم، چهار سنسور برای دوربین های اصلی در نظر گرفته شده. معماری مستطیلی شکلی نیز برای قرار گیری این سنسور های دوربین در نظر گرفته شده است.

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند نیز رنگ بندی های متونع و زیبایی را با خود به همراه داشته. اما باز هم موتورولا شاید از طراحی خاص قبلی خود کمی فاصله گرفته باشد، اما باز هم سعی دارد تا طراحی جدید و البته کاربر پسندی را که آغاز کرده، ادامه دهد.

صفحه نمایش

موتورولا وان زوم به صفحه نمایشی 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس با ناچ زیبای واتردارپ مجهز شده. جنس اولد در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش سبب شده تا قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شود. چنین قابلیتی که اکثرا برای پرچمداران این عرصه در نظر گرفته می شود، برای چنین گوشی هوشمند میان رده این اتفاق خوشایندی می باشد.

دوربین

همانطور که از نام موتورولا وان زوم مشخص است، اصلی ترین مشخصه فنی این گوشی هوشمند میان رده، سنسور های دوربین اصلی و سلفی در نظر گرفته شده برای آن می باشد.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و همچنین مجهز شدن به لرزشگیر اپتیکال OIS  و سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض 117 دریجه ای به همراه یک سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سنسور دوربین 25 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی، برای چنین گوشی هوشمند میان رده ای انتخاب بسیار مناسب و البته قدرتمندی به نظر می رسد.

پردازنده و باتری

پردازنده اسنپدراگون 675 همانند چیپست موتو Z4، برای این گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته شده. رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 مگابایت قابل ارتقاء به لطف میکرو اس دی کارد از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

باتری 4000 میلی آمپری با شارژر توربو شارژ مجهز به شارژر سریع 18 واتی نیز انتخاب بسیار مناسب و قابل قبولی به نظر می رسد. خبر خوش دیگر حضور جک 3.5 میلی متری می باشد.

پیش فروش موترولا وان زوم با قیمت پایه 400 یورویی آغاز شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد