گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر (Razr) معرفی شد

موتورولا ریزر (Razr) به عنوان اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت بصورت رسمی رونمایی شد. این در حالی می باشد که پیش از این با توجه به اخبار و البته پتنت های منتشر شده از این گوشی هوشمند، تقریبا از طراحی در نظر گرفته شده برای این محصول مطمئن شده بودیم.

مشخصات موتورولا ریزر (Razr)

صفحه نمایش 6.2 اینچی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند از جنس pOLED قابلیت انعطاف پذیری و تا شدن از بالا را دارد. هنگامی که این گوشی هوشمند به حالت تاشو در می آید و حتی طراحی کلی آن، ما را به یاد موتورولا Razr V3 نوستالژی می اندازد.

از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، می توان به پردازنده اسنپدراگون 710 به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن اشاره کرد.

برای دوربین اصلی نیز تنها یک سنسور در نظر گرفته شده. سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 دوربین اصلی این گوشی هوشمند قابلیت های EIS, Dual Pixel AF و Laser AF را نیز با خود به همراه خواهد داشت. برای دوربین سلفی نیز، سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش 6.2 اینچی این گوشی هوشمند توانایی ارائه رزولوشن 2142×876 را خواهد داشت. ناچ نه چندان بزرگی نیز برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده که توانایی ارائه نسبت تصویر 21 به 9 را به این صفحه نمایش داده است.

در حالت تاشو نیز صفحه نمایش ثانویه ای در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش ثانویه 2.7 اینچی به شما امکان ثبت تصاویر سلفی در حالت تاشو با سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند و نیز برخی فعالیت های محدودی را می دهد.

باتری نه چندان قدرتمند 2510 میلی آمپری موتورولا ریزر (Razr) به شارژر 15 واتی مجهز شده است. همانند تمام گوشی های هوشمند انعطاف پذیر، این گوشی هوشمند نیز از قیمت تقریبا بالایی برخوردا خواهد بود. قیمت 1500 دلاری برای این گوشی انعطاف پذیر موتورولا در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد