معرفی رسمی شیائومی می CC9 و می CC9e به همراه یک مدل خاص و زیبا

شیائومی می CC9 به همراه می CC9e و CC9 Meitu Edition  بعد از شایعات منتشر شده از این گوشی های هوشمند میان رده، امروز بصورت رسمی معرفی شدند. یکی از اصلی ترین معیار های کاربران برای خرید گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های دوربین اصلی و سلفی در نظر گرفته شده می باشد. شیائومی نیز تلاش داشته تا از سنسور های قدرتمند و با کیفیتی برای این گوشی های هوشمند میان رده خود استفاده کند.

شیائومی می CC9

طراحی

در میان گوشی های هوشمند سری جدید CC این شیائومی می CC9 بوده که از قابلیت ها قدرتمندی به نسبت می CC9e بهره می برد. این گوشی هوشمند سوای بهره بردن از سنسور های دوربین سلفی و اصلی قدرتمند در نظر گرفته شده، طراحی بسیار زیبایی را با خود به همراه داشته. ضخامت 8.67 میلی متری در نظر گرفته شده و وزن 179 گرمی حس یک گوشی هوشمند تقریبا سبک و ظریفی را به شما می دهد. طراحی قسمت پشتی این گوشی هوشمند به گونه ای می باشد که در مقابل بازتاب نور طرح ها ریبا و جذابی را نمایان می کند.

سنسور های دوربین

پیش از این نیز با توجه به شایعات منتشر شده، مشخصات سنسور های دوربین سلفی و برخی سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند مشخص شده بود. می CC9 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قدرتمند با گشودگی  دریچه دیافراگم f/2.2 در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ زیبای صفحه نمایش خود بهره مند شده.

در قسمت پشتی  این گوشی هوشمند نیز شاهد استفاده از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند می باشیم. هرچند جای خالی سنسور تله فوتو در میان سنسور های دوربین اصلی حس می شود، اما به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده می شود نمره قابل قبولی به سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند داد.

صفحه نمایش

اما سوای دوربین های اصلی در نظر گرفته شده، شیائومی صفحه نمایش بسیار با کیفیتی را برای این محصول میان رده خود در نظر گرفته. صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر آمولد این گوشی هوشمند، با استفاده از ناچ زیبای اینفینیتی O سوای ظاهر زیبای خود، از قابلیت امنیتی سنسور حسگر  اثر انگشت در خود نیز پشتیبانی می کند.

سخت افزار و قیمت

پردازنده اسنپدراگون 710، باتری 4030 میلی آمپری با شارژ سریع 18 واتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. قیمت 260 دلاری برای مدل 6/64GB و قیمت 290 دلاری برای مدل 6/128GB در نظر گرفته شده نوید فروش بسیار خوب این گوشی هوشمند میان رده را می دهد.

شیائومی می CC9e

مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، تفاوتی با مدل استاندارد ندارد. تنها صفحه نمایش کوچکتر 6 اینچی آمولد برای این محصول میان رده در نظر گرفته شده. همانند می CC9، این گوشی میان رده نیز از سنسور حسگر اثر  انگشت در صفحه نمایش خود بهره برده. این محصول میان رده نیز با حداقل قیمت 189 دلار برای مدل 4/64GB و حداکثر قیمت 232 دلاری برای مدل 6/128GB روانه بازار خواهد شد.

شیائومی می CC9 Meitu Edition

اما شیائومی در کنار دو گوشی هوشمند میان رده جدید خود، از یک مدل خاص و زیبای دیگری نیز پرده برداری کرده. این محصول که در نگاه اول با توجه به رنگبندی در نظر گرفته شده و بسیار زیبای خود، خاص بودن خود را نشان می دهد، ویژگی های خاص دیگری نیز با خود به همراه داشته.

شیائومی برای این محصول میان رده، از قابلیت ها جذابی برای دوربین های اصلی و سلفی بهره برده. استفاده از هوش مصنوعی یا همان AI که کیفیت تصاویر گرفته شده را بسیار بهبود می بخشد و نرم افزار های در نظر گرفته شده دیگر، قدرت سنسور های دوربین سلفی و اصلی این گوشی هوشمند را بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

ایت محصول خاص با قیمت 378 دلاری، گرانقیمت تر از دو گوشی هوشمند میان رده این سری روانه بازار خواهد شد. پیش فروش این گوشی های هوشمند میان رده از 5 روز آینده بصورت رسمی آغاز خواهد شد. با توجه به قیمت های بسیار مقرون بصرفه در نظر گرفته شده، بار دیگر توقع رکورد فروش جدید را از شیائومی باید داشته باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود