شرکت Nacon با قراردادی 60 میلیون دلاری Daedalic Entertainment را خریداری کرد

Nacon اعلام کرده است که قصد دارد Daedalic Entertainment که توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است را به مبلغ 53 میلیون یورو خریداری کند، انتظار می رود که این قرارداد در سال جاری میلادی بسته شود.

شروع همکاری جدید

این دو شرکت قبلاً با هم همکاری نزدیکی داشتند و توانستند بازی The Lord Of The Rings: Gollum را منتشر کردند، این بازی روایتی متفاوت از دنیای ارباب حلقه ها را به نمایش گذاشت و بسیار هم مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت. بعد از این موفقیت این دو توسعه دهنده تصمیم گرفتند که همکاری خود را بیش از حد تقویت کنند تا بتوانند ایده های بیشتری را پیاده سازی کنند.

Gollum، عنوان اکشن ماجراجویی آینده، بر اساس ارباب حلقه ها ساخته شده است و شخصیت گولوم را قبل از اتفاقات سه گانه و هابیت دنبال می کند. قرار است در سال جاری برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه شود.

Daedalic Entertainment، استودیویی است که بیشتر به خاطر توسعه بازی‌ های ماجراجویی نقطه و کلیک و به عنوان یک ناشر مستقل شناخته شده است. این شرکت در سال 2007 تاسیس شد و در حال حاضر هم در هامبورگ مستقر است. این شرکت بیش از 90 بازی را توسعه داده و منتشر کرده است و یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های مستقل بازی های ویدیویی آلمان با تیمی متشکل از 87 نفر است. این استودیو بازی هایی مانند The Pillars of the Earth اثر Ken Follett و IP های خودش از جمله سری Deponia، Shadow Tactics، Blackguards و The Whispered World را توسعه داده است.

آلن فالک، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل  Nacon گفت: ما از طریق همکاری فعلی خود در Gollum می دانستیم که Nacon و Daedalic ارزش ها و اهداف مشابهی برای ارائه تجربیات منحصر به فرد به گیمرها دارند.” “بنابراین، منطقی به نظر می رسید که با هم پیش برویم و ما از این خرید بسیار خوشحالیم. این یک گام مهم در استراتژی Nacon است.

اول محصول مشترک این دو شرکت کاری جذاب و درخور توجه به نظر می رسد و امیدوار هستیم که عنوان های دیگری را هم از آنها شاهد باشیم.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد