Star Wars Outlaws که به عنوان اولین بازی واقعی جهانباز در مورد فرنچایز جنگ ستارگان شناخته میشود، تنها یک ماه و نیم تا تاریخ انتشار (30 آگوست) فاصله دارد. شمارش معکوس برای راهاندازی این بازی از طرف طرفداران شروع شده و توسعهدهندگان Ubisoft Massive در چند مصاحبه جدید پیش از این رویداد صحبت کردهاند.
کارگردان بازی Star Wars Outlaws، جولیان گریتی، به طور مفصل با GamesIndustry صحبت کرد و به نگرانیهای رایجی مانند تکراری بودن بازیهای جهانباز Ubisoft مانند Far Cry و Assassin’s Creed پرداخت. به گفته گریتی، استودیو Massive همیشه سعی داشته تا متفاوت عمل کند و از این اتفاق جلوگیری کند. این فرد اظهار کرد: «ما نسبت به سبک کلی بازیهای یوبیسافت بسیار آگاه هستیم. استودیو Massive همیشه متفاوتتر عمل کرد. The Division و The Division 2 متفاوت بودند. در اصل، Massive یک استودیوی مستقل بود، سپس یک استودیوی اکتیویژن شد [و در نهایت استودیوی یوبیسافت]، بنابراین همیشه متفاوت فکر میکرد. Massive تفاوت بسیاری با Ubisoft دارد، اما درسهای بسیار خوبی از آن گرفته است. یک مثال از این تفاوت این است که به جای داشتن یک درخت مهارت و ارتقاء مانند بازیهای معمول، باید به دنبال ایجاد رابطه شاگرد/استاد باشید تا شما را به ماجراجویی برای ارتقاء شخصیت خود هدایت کند. همه چیز در خود مردم و جهان بازی ریشه دوانده است.»
بازی Star Wars Outlaws در تاریخ 30 آگوست برای پلتفرمهای PC، پلیاستیشن 5 و ایکسباکس سری S|X منتشر میشود.