مشخصات منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی A60 پیش از رونمایی

در حالی که سامسونگ با رونمایی گلکسی A10، گوشی های هوشمند سری A خود را معرفی کرد حال گویا محصول بعدی این سری از گوشی های هوشمند میان رده این شرکت کره ای، سامسونگ گلکسی A60 خواهد بود. در حالی که سامسونگ و هوآوی رقابت سختی برای ثبت بهترین رکورد فورش گوشی های جهانی با یکدیگر دارند، غول کره ای سوای رونمایی پرچمداران جدید خانواده گلکسی اس 10، برنامه ویژه ای برای گوشی های هوشمند میان رده خود دارد. قطعا این گوشی های هوشمند میان رده هستند که سرنوشت میزان فروش گوشی های هوشمند شرکت های را در بازار فروش جهانی مشخص خواهند کرد.

تصویری جالب از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی A60

امروز، تصویری منتشر شده که شامل مشخصات در نظر گرفته شده برای گلکسی A60 می باشد. این گوشی هوشمند میان رده همانطور که مهمترین مشخصه برای کاربران علاقه مند به گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های دوربین می باشد، از دوربین های اصلی و سلفی بسیار مناسبی بهره خواهد برد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A60

سنسور  32 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور های 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز حریفی برای گفتن باقی نگذاشته است. صفحه نمایش بسیار با کیفیت سوپرآمولد 6.7 اینچی با رزولوشن FHD پلاس در نظر گرفته شده برای گلکسی A60 انتخاب بسیار مناسبی می باشد. زیبایی چنین صفحه نمایشی با ناچ واتر دراپ تکمیل شده است.

پردازنده اسنپدراگون 6150 با رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت قابل ارتقاء به همراه اندروید 9 پای از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می باشد. با توجه به صفحه نمایش بزرگ این گوشی هوشمند و البته پردازنده نسل قبلی استفاده شده، قطعا مصرف انرژی بیشتری خواهد داشت و سامسونگ باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری را برای این گوشی هوشمند میان رده خود در نظر گرفته است.

اطلاع دقیقی از تاریخ رونمایی و قیمت تعیین شده برای گلکسی A60 منتشر نشده است.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود