معماری دوربین های اصلی هواوی میت 30 چگونه خواهد بود؟

در میان پرچمداران قدرتمند، چند روز پیش شاهد رونمایی گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بوده ایم. حال نیز با توجه به شایعات بسیار شنیده شده باید منتظر رونمایی از هواوی میت 30 و میت 30 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران سری میت گوشی های هوشمند این شرکت باشیم.

معماری دوربین های اصلی هواوی میت 30

تا به امروز شایعات بسیار زیادی از این گوشی هوشمند شنیده ایم. اما تقریبا پیش از این مطمئن شده ایم که هواوی قصد استفاده از چه طرحی را برای صفحه نمایش این پرچمداران جدید خود دارد. اما یکی از شایعاتی که اخبار ضد و نقیض بسیاری از آن شنیدیم، تعداد سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی و نیز معماری قرار گیری این سنسور ها می باشد.

گوشی های خانواده میت 20، تماما به دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز شدند. اما شایعات منتشر شده خبر از مجهز شدن حداقلی چهار تا پنج سنسور را برای گوشی های هوشمند جدید این سری می دهند. البته هنوز هم مشخص نیست که آیا هواوی همانند گوشی های خاواده میت 20 خود از تعداد سنسور های برابری برای مدل استاندارد و پرو استفاده خواهد کرد یا خیر.

ولی با توجه به شایعات منتشر شده و مشابه بودن این شایعات، تقریبا می توانیم حدس بزنیم که احتمالی ترین معماری در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین اصلی هواوی میت 30 چگونه خواهد بود.

پیش از این هواوی برای گوشی های میت 20 خود از معماری مربعی شکل برای قرار گیری سه سنسور دوربین اصلی به همراه فلش ال ای دی استفاده کرده بود. اما این بار دیگر خبری از معماری مربعی شکل نیست و گوشی های جدید سری میت قرار است از معماری دایره ای شکلی بهره مند شوند.

استفاده از حداقل 4 سنسور برای دوربین اصلی

با توجه به تصاویر جدید منتشر شده و البته میزان بریدگی دایره ای شکل در نظر گرفته شده، پیش بینی می شود حداقل 4 سنسور برای دوربین های اصلی مورد استفاده قرار گیرد. البته بریدگی دیگری نیز برای قرار گیری فلش نیز در نظر گرفته شده.

البته در تصاویر جدید قاب این گوشی هوشمند، در قسمت پایینی شاهد قرار گیری جک 3.5 میلی متری نیز می باشیم، جک پرکاربردی که از آخرین پرچمدارن سامسونگ، یعن گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس حذف شده. اما گویا هواوی قصد حذف این جک صدا را برای پرچمداران جدید خود ندارد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !