سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G معرفی شد

بالاخره بعد از شایعات منتشر شده، بصورت رسمی شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G به عنوان جدیدترین گوشی های  هوشمند میان رده این شرکت بودیم. همانند  بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ، این اسمارتفون های میان رده هم مشخصات قدرتمند و بسیار مناسبی را با خود به همراه داشتند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G

این دو گوشی هوشمند در اکثر موارد به مشخصات فنی تقریبا مشابهی بهره مند شده اند. این دو گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شده اند. صفحه نمایش مدل 4G توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز و مدل 5G توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ بسیار جذاب اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت مرکزی و بالایی صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این صفحه نمایش سوای مشخصات قدرتمند و طراحی پرچمدار گونه اش توانایی ارائه حداکثر روشنایی 800 نیت را دارد.

در نمای پشتی هم هر دو گوشی به چهار سنسور دوربین مجهز شده اند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A52 و A52 5G را  تشکیل می دهند.

یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو گوشی هوشمند، پردازنده های آن ها می باشد. مدل 5G به پردازنده اسنپدراگون 750G و مدل 4G به پردازنده اسنپدراگون 720G مجهز شده اند. هر دو پردازنده میان رده کوالکام توانسته اند تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد