سامسونگ گلکسی A50 اس رونمایی شد

سامسونگ امروز از دو گوشی هوشمند میان رده جدید سری A خود پرده برداری کرد. سامسونگ گلکسی A50 اس و  گلکسی A30 اس با بروزرسانی های صورت گرفته به نسبت مدل های استاندارد خود که پیش از این روانه بازار شده بودند، معرفی شدند. گلکسی A50 اس نسخه بروزرسانی شده مدل استانداردی می باشد که در میان گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A50 اس

به نسبت مدل استاندارد، شاید از نظر طراحی ظاهری، تفاوت های چندانی را مشاهده نکنیم، اما سامسونگ بروزرسانی های جالب و قدرتمند تری را برای این گوشی هوشمند میان رده جدید خود در نظر گرفته.

صفحه نمایش 6.4 اینجی آمولد با رزولوشن 1080×2340 در نظر گرفته شده سوای کیفیت بالا و زیبایی خاص خود، از ناچ زیبای اینفینیتی U بهره می برد که به هرچه زیبا تر شدن این گوشی هوشمند کمک شایانی کرده. استفاده از صفحه نمایش آمولد، سبب شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

برای دوربین های اصلی نیز، از تعداد سنسور های برابری همانند مدل استاندارد استفاده شده. اما این بار سنسور های قدرتمند تری برای دوربین های اصلی سامسونگ گلکسی A50 اس در نظر گرفته شده است.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و سنسور 8 مگاپیکلی فوق عریض 123 درجه ای به همراه سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. برای دوربین سلفی نیز از سنسور قدرتمند تر 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 به نسبت مدل استاندارد استفاده شده (گلکسی A50 مجهز به سنسور 25 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی).

پردازنده 10 نانومتری اگزینوس 9610 به همراه رم 4 و 6 گیگابایتی و نیز باتری 4000 میلی آمپری مجهز به شارژر 15 واتی شارژ سریع، از جمله مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود