اوپو A93 5G معرفی شد / میان رده ای با طراحی کاربر پسند و باتری قدرتمند

گوشی های هوشمند میان رده اوپو تا به امروز توانسته اند به توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، عملکرد خوب و قابل فبولی را از خود به نمایش بگذارند. این بار نیز شاهد رونمایی اوپو A93 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. اسمارتفون میان رده ای که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و همچنین پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G، با قیمت نه چندان ارزان به نسبت دیگر گوشی های هوشمند میان رده موجود در بازار رونمایی شد.

مشخصات اوپو A93 5G

البته پیش از این در سال گذشته شاهد رونمایی مدل استاندارد این گوشی هوشمند بودیم. اوپو A93 5G در نمای رو به رویی به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس پیکسل (1080×2400 پیکسل) مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ اینفنیتی O بهره برده است. این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ تازه سازی 90 هرتز را نیز خواهد داشت.

همانطور که اشاره کردیم، برای طراحی صفحه نمایش از ناچ اینفینیتی O استفاده شده است. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپی صفحه نمایش، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه اوپو A93 5G را تشکیلی می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز این اسمارتفون به پردازنده میان رده جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 480 با معماری 8 نانومتری مجهز شده. پردازنده ای که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

در بخش میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده اما این گوشی هوشمند میان رده به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده. بی شک بهره بردن از چنین باتری قدرتمندی، طول عمر مفید بسیار خوبی را به ازای هر بار شارژر با خود به ارمغان خواهد آورد. اوپو A93 5G قرار است با قیمت 310 دلاری برای مدل 8/256GB روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد