کارگردان بازی Ghost Of Tsushima وارد جزیره گردشگری تسوشیما می شود

نسل هشتم با تمام فراز و نشیب های خود به پایان رسید، عملکرد Sony در نسلی که گذشت بسیار تحسین برانگیز بود. عنوان های انحصاری بسیار قدرتمند باعث شد که چند پله به نسبت رقبای خود در جذب مخاطب جلوتر باشد. یکی از بهترین های سونی، بازی Ghost Of Tsushima بود.

یک بازی و یک فرهنگ

بازی Ghost Of Tsushima با ارائه یک گیم پلی بسیار خوب و فضاسازی بی نظیر از کشوری که تاریخچه زیبایی شناسی غنی دارد توانست جایگاه بسیار متفاوتی داشته باشد. یکی از بزرگترین امتیازهای شبح تسوشیما به نسبت آثار همپای خود، نمایش یک فرهنگ غنی و ظهور قهرمانی سنت شکن بود. تمام اتفاقات بازی در شهر تسوشیما اتفاق می افتاد، حالا پس از یک سال توسعه دهندگان سفری گردشی را به این شهر خواهند داشت.

یک افتخار بزرگ

موفقیت بسیار عظیم گوست آف تسوشیما باعث شد که نگاه تمام جهان را به خود معطوف کند، حالا Sucker Punch فقط یک بازی نساخته بود بلکه یک فرهنگ را بصورت آگاهانه بصورت دقیق به مخاطب نشان می داد. بررسی یک فرهنگ با عقاید سنتی که به هیچ گونه هیچ انعطافی را در خود پذیرا نبود.

کارگردان بازی شبح تسوشیما، Nate Fox قصد دارد که تمام تسوشیما را از نزدیک ببیند. شهردار تسوشیما، هیروکی هیتاکاتسو اعلام کرد که افتخار ویژه ای نصیب آنها خواهد شد که حالا می توانند میزبان نیت فاکس باشند.

هیئت گردشگری جزیره تسوشیما با همکاری ساکر پانچ، وب سایتی را ایجاد کرد که هم از بازی و هم از الهامات و نشانه های برجسته دنیای واقعی پشتیبانی می کند. این جزیره مکان های باستانی زیبایی را در خود جای داده است، اما بعد از طوفانی که چند ماه پیش به این جزیره رسید معبد واتاتسومی به شدت آسیب دید. بعد از این اتفاق کمپینی تحت حمایت و بازسازی این معبد تشکیل شد، که در مجموع با کمک طرفداران مبلغ 4 میلیون دلار جمع آوری شد.

شبح تسوشیما یک کتاب فرهنگی و تاریخی است که توانست خود را به تمام جهان معرفی کند. آیا شما هم بازی شبح تسوشیما را بازی کرده اید؟ بیشترین جنبه مثبت در این بازی از دید شما چه بوده است؟

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند