اولین تریلر گیم پلی مورتال کمبات 11 منتشر شد: بازگشت نوب سایبات!

قسمت جدید از بازی مبارزه ای و نام آشنای مورتال کمبات با عنوان Mortal Kombat 11 قرار است در تاریخ 23 آوریل برای پلتفرم های مختلف عرضه شود. اولین تریلر گیم پلی منتشر شده از این عنوان مورد انتظار، بازگشت یکی دیگر از شخصیت های قدیمی مورتال کمبات را نشان میدهد. طی برنامه ای در رویداد کمیک و سرگرمی شیکاگو، NetherRealm رسما تائید کرده است که نوب سایبات به عنوان یک شخصیت قابل بازی در قسمت جدید مورتال کمبات حضور خواهد داشت. در تریلر منتشر شده، شاهد مبارزه این شخصیت با برادر کوچک تر خود، ساب زیرو  و دیگر شخصیت های مبارز هستیم. در ثانیه های پایانی تریلر، یکی از فتالیتی های جدید نوب سایبات را نیز مشاهده میکنیم که فوق العاده خشن و زیبا به نظر میرسد.

در طول ویدئو، شاهد فنون بسیار متنوع و زیبا از نوب سایبات، این نینجای دوست داشتنی هستیم که از موقعیت های گوناگون، حملات مهلکی را ترتیب میدهد. در یک نشست خبری، استودیوی NetherRealm شخصیت نوب سایبات را اینگونه توصیف میکند که این مبارز قبل تر با نام Bi-Han شناخته میشده است . ساب زیرو اصلی یک قاتل یخی بی رحم بوده است. او توسط دشمن قبیله ای خود یعنی اسکورپیون به قتل رسیده بوده و اکنون نوب سایبات به عنوان یک نینجای تاریک احیا شده، بازگشته است. نوب سایبات اکنون خود را به عنوان یک مبارز بی نقص تصور میکند که توانایی انجام هولناک ترین فنون را دارد.

نوب سایبات تنها مبارزی نیست که حضورش توسط NetherRealm تائید شده است بلکه این استودیو حضور شانگ تسونگ را در اولین بسته الحاقی مورتال کمبات 11 تائید کرده است. در مورتال کمبات 11، تسونگ به عنوان مجری، سخنگو و راهنما برای بازیکنان، زمانی که در Krypt حضور پیدا میکنند نقش آفرینی خواهد کرد. نسخه قابل بازی تسونگ به عنوان قسمتی از Kombat Pack در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی به صورت مستقل در نسخه های کالکشن و پریمیوم عرضه خواهد شد. نسخه آزمایشی مورتال کمبات 11 از 27 مارس قابل انجام است. تمام کاربرانی که این بازی را پیش خرید کرده اند میتوانند نسخه آزمایشی را که 5 مبارز دارد انجام دهند.

مورتال کمبات 11 در 23 آوریل برابر با سوم اردیبهشت برای کنسول های PS4 و Xbox One، نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی عرضه میشود. این عنوان در سه نسخه استاندارد، پریمیوم و کالکتور عرضه میشود که در نسخه کالکتور، یک نقاب شخصیت اسکورپیون نیز قرار خواهد داشت.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند