دستبند سلامتی می بند 4 شیائومی با پشتیبانی از NFC در Bluetooth SIG نمایان شد

دستبندهای سلامتی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی حال حاضر در جهان محسوب میشوند و نمونه های خوش قیمتی همچون سری می بند شیائومی، طرفداران بسیار زیادی دارند. کمپانی شیائومی تاکنون سه نسل از این دستبند سلامتی را روانه بازار کرده و هفته گذشته مشخص شد که می بند 4 در زمانی از سال 2019 رونمایی خواهد شد. با این حال شایعات پیرامون این محصول مدتیست منتشر میشود و اکنون مشخص شده که می بند 4 احتمالا با برخورداری از Bluetooth 5.0 و پشتیبانی از فناوری NFC معرفی خواهد شد.

می بند 4 شیائومی در لیست Bluetooth SIG در نسخه مختلف ظاهر شده است که یکی از نسخه ها با شماره مدل XMSH08HM قابلیت پشتیبانی از NFC را دارد و دیگری با شماره مدل XMSH07HM فاقد این قابلیت است. اما هر دو مدل از Bluetooth 5.0 برخوردارند که ارتقای خوبی نسبت به می بند 3 که از بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار بود محسوب میشود.

چیزی که مسلم است این است که شیائومی، می بند 4 را با یک ویژگی جدید و شاخص روانه بازار خواهد کرد که ممکن است NFC همان ویژگی شاخص نسل جدید دستبند سلامتی این سازنده چینی باشد. دیگر قابلیت شاخص محتمل، نمایشگر رنگی یا سنسور ECG است. ممکن است هیچ یک از این ویژگی ها در کار نباشند و شیائومی گزینه دیگری در سر داشته باشد. در هر صورت می بند 4 نیز یک دستبند ارزان قیمت دیگر از شیائومی خواهد بود.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد