اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه تعدادی از دستگاه‌های خود از جمله آیفون 16 و پوشیدنی جدید اپل واچ در اواخر سال 2024 است. اکنون خبر جدیدی به دست ما رسیده که ادعا می‌کند اپل واچ اولترا 3، که باید اواخر امسال عرضه شود، بهبودهای سخت‌افزاری قابل توجهی را به همراه نخواهد داشت.

طبق گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور در جامعه اپل، پوشیدنی واچ اولترا 3 تقریباً هیچ ارتقای سخت‌افزاری را در مقایسه با نسل قبلی ارائه نخواهد کرد که این احتمالاً برای کسانی که از دست نسخه اولترا سال گذشته خود خسته شده‌اند ناراحت کننده باشد. این تحلیلگر در مورد همان تغییرات کمی که قرار است در اپل واچ اولترا 3 ببینیم صحبتی به میان نیاورد ولی طبیعتاً اپل تا حدی تغییراتی را اعمال خواهد کرد، اما فعلاً مشخص نیست که چه هستند. از طرفی اکنون هم خیلی زود است که چیزی در موردش بشنویم، چراکه این شرکت در مورد افشای اطلاعات نسبتاً سختگیر است.

با این حال، برخی از اتفاقات جالب توجه خواهند بود، به عنوان مثال، گزارش‌های متعددی در مورد اینکه شرکت سامسونگ یک گلکسی واچ پریمیوم‌تر را عرضه می‌کند، وجود دارد و اگر این شرکت گلکسی واچ اولترا خود را ارائه کند، اپل احتمالاً مجبور شود برنامه‌های خود را تا آنجا که به سخت‌افزار مربوط می‌شود تغییر دهد تا جایگاه خود را حفظ کند.

سامسونگ سرانجام در مورد گلکسی واچ پریمیوم خود صحبت کرد

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که اپل واچ اولترا 3 به همراه سایر ساعت‌های هوشمند چه زمانی عرضه می‌شوند. این شرکت همچنین قرار است اپل واچ X را عرضه کند که به نظر می‌رسد دارای تعدادی ارتقا از جمله یک بازنگری اساسی در طراحی باشد. از این رو طرفداران مشتاق‌اند تا پوشیدن و استفاده از این ساعت هوشمند را در سال 2024 تجربه کنند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !