اولین بنچمارک منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی fold

پیش از شروع سال میلادی جدید شاهد حکمرانی گوشی های هوشمند انعطاف پذیر بودیم که سامسونگ با رونمایی گوشی گلکسی fold خود آغازگر این سلطنت بود. بعد از رونمایی زسمی این گوشی هوشمند خاص، رقیب دیرینه سامسونگ یعنی هواوی نیز دست روی دست نگذاشت و گوشی انعطاف پذیر میت ایکس خود را در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا بصورت رسمی رونمایی کرد. بعد از رونمایی این گوشی هوشمند هواوی مدعی شد که در میان گوشی های هوشمند انعطاف پذیر، گوشی این شرکت بهتر از تمام گوشی های دیگر می باشد، که قطعا منظور هواوی از بهتر بود، بهتر بودن میت ایکس به نسبت سامسونگ گلکسی fold بوده. اما حال اولین بنچمارک گرفته شده از این گلکسی fold توسط شرکت معتبر گیگبنچ صورت گرفته.

اولین بنچمارک گلکسی fold با پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855

همانطور که می دانید طبق روال همیشگی سامسونگ گوشی های هوشمند خود را با مجهز کردن به دو پردازنده یعنی اگزینوس و اسنپدراگون بر حسب موقعیت جغرافیایی روانه بازار می کند. گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت نیز از چنین اتفاقی مستثنی نیست. اما حال بنچمارکی از این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 855 گرفته شده ا ست.

بنچمارک سامسونگ گلکسی fold با پردازنده اسنپدراگون 855

در بنچمارک گرفته شده، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ توانسته در بخش تک هسته ای امتیاز 3418 و در بخش چند هسته ای امتیاز 9703 را کسب کند. می شود گفت که رکورد بنچمارک های گرفته شده از گوشی های هوشمند مجهز به چنین پردازنده ای کماکان در دست شیائومی بلک شارک 2 می باشد. اما پیش از این بنچمارکی از گوشی هواوی پی 30 توسط شرکت گیگبنچ گرفته شد که در بخش تک هسته ای امتیاز کمتری را به نسبت گلکسی fold کسب کرد اما در بخش چند هسته ای توانست عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد