تصویر نمونه نهایی ساخته شده گوشی هواوی پی 30 پرو به همراه جعبه اصلی

ساعت شماری برای رونمایی گوشی های خانواده هواوی پی 30 پرو شروع به شمارش معکوس کرده اند. گوشی های هواوی پی 30، پی 30 پرو به همراه پی 30 لایت قرار است در قالب خانواده هواوی پی 30 در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) بصورت رسمی در پاریس رونمایی شوند. گل سرسبد این خانواده را با نام هواوی پی 30 پرو می شناسیم که در جدیدترین اخبار منتشر شده تصویری جدید از نمونه نهایی ساخته شده این گوشی هوشمند در کنار جعبه اصلی آن را مشاهده می کنیم.

دوربین های اصلی در ظاهر سه گانه اما در واقعیت چهارگانه

یکی از اختلافات اصلی در میان شایعه پراکنان تعداد سنور های در نظر گرفته شده برای گوشی های این خانواده بخصوص هواوی پی 30 پرو بوده. پیش از این با توجه به سه سنسور اصلی که در پشت این گوشی هوشمند به وضوح دیده می شود، همگان پیش بینی بهره بردن از سه دوربین اصلی برای این پرچمدار جدید هواوی را می کردند.

اما گروه بنچیمو بعد از پی بردن در میان اخبار و تصاویر رسمی منتشر شده از این گوشی هوشمند، هواوی پی 30 پرو را با چهار دوربین اصلی در تک تک اخبار منتشر شده از این گوشی هوشمند معرفی کرد.

هواوی پی 30 پرو

شاید سوال باشد در پشت هواوی پی 30 پرو تنها سه سنسور اصلی مشاهده می شود، اما باید بگوییم اگر کمی به این تصویر جدید دقت کنید مشاهده می کنید که در قسمت پایینی فلش ال ای دی در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند، شاهد یک سنسور کوچکتر به نسبت سنسور های اصلی این گوشی می باشیم.

سنسور مشاهده شده همان سنسور جدید TOf می باشد که فاصله جسم مورد نظر از سنسور های دوربین را اندازه گیری می کند و سوای بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده، امکان گرفتن عکس های سه بعدی را نیز فراهم می کند. تقریبا تمام مشخصات فنی و تصاویر نهایی از این گوشی های هوشمند را تا به الان دانسته ایم اما تمام این اتفاقات چیزی از هیجان و اهمیت مراسم هواوی در پاریس کم نخواهد کرد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد